DDK-93-B DDK-95-B

DDK-94-B: Piaggio N/a

DDK-94-B Op deze pagina vind je alle informatie over DDK–94–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met DDK-94-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DDK-94-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDK-94-B, DDK–94–B, DDK 94 B (gespeld: Dirk Dirk Karel Negen Vier Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-07-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDK94B

08-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
08-09-2015 Eerste toelating
01-07-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDK-94-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDK94B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDK 94 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDK94B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDK94B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDK-94-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDK94B uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 94-DD-KB, een grijze Ford Focus 1.6i-16v-wagon personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDK-94-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDK–94–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDK-94-B, een Niu N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DBK-94-B, een Berini Napoli bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DFK-94-B, een Kymco Dink 50 bromfiets uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: DDJ-94-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDL-94-B, een Iva Iva-ra9015 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDK-84-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DDK-93-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDK-95-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DDK-94-D, een Tomos Luxe E-start bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, K en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, K en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in DDK94B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDKB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBL-44-N: Kymco Agility Carry
  2. DBN-39-T: Iva Iva-ra9015
  3. DDL-57-X: Tomos Luxe E-start
  4. DDP-35-T: Kymco Agility Carry
  5. DDR-61-K: Agm New flash
  6. DDT-05-J: Yamaha Ns50n
  7. DDT-39-L: Piaggio Vespa Sprint
  8. DDX-21-N: Nimoto Ceo 50
  9. DDZ-23-T: Kymco Agility 50
  10. DDZ-35-D: Agm Vx 50
  11. DDZ-43-V: Nooma N/a
  12. DDZ-54-D: Hanglong N/a
  13. DDZ-81-P: Agm V641
  14. DDZ-98-G: Btc City
  15. DFB-14-D: Kymco Agility 50
  16. DFB-17-H: Btc Riva
  17. DFB-18-K: Btc Btc
  18. DFB-22-F: Agm Swan
  19. DFB-22-N: Pronto Rimini
  20. DFB-43-B: La souris Trendy retro
  21. DFB-53-N: Killerbee Roma
  22. DFB-65-F: Turbho Rg-50
  23. DFB-76-P: La souris Trendy retro
  24. DFB-81-P: La souris Vespelini
  25. DFB-84-H: Btc Old classic
  26. F-454-SL: Agm Retro Extra
  27. F-455-TG: Sym Mio 50
  28. F-623-VP: Peugeot Kisbee
  29. F-785-XJ: Peugeot Kisbee

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.