DDL-22-T DDL-24-T

DDL-23-T: Piaggio N/a

DDL-23-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDL–23–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DDL-23-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDL-23-T

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DDL23T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDL-23-T, DDL–23–T, DDL 23 T (gespeld: Dirk Dirk Lodewijk Twee Drie Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-03-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDL23T

14-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
14-08-2015 Eerste toelating
27-03-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDL-23-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDL23T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDL 23 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDL23T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDL23T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDL-23-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDL–23–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDL-23-T, een La souris City bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBL-23-T, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFL-23-T, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DDK-23-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDN-23-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDL-13-T, een Iva Iva-ra9015 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDL-33-T, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDL-22-T, een Lingben Lb50qt-16 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDL-24-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDL-23-S, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDL-23-V, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.

Ezelsbruggetje

Om DDL–23–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, L en T kun je doedelt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 3 met doedelt te combineren.

Meer kentekens met D, D, L en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in DDL23T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDLT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBK-01-T: Peugeot Vclic
  2. DBT-02-T: Piaggio Vespa Sprint
  3. DBV-54-N: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBX-39-R: Piaggio Vespa Primavera
  5. DDG-94-B: Turbho Rl-50
  6. DDN-18-G: Sym Fiddle
  7. DDN-89-G: Piaggio Vespa Sprint
  8. DDR-64-K: Kymco People s
  9. DDR-87-J: Kymco People s
  10. DDS-24-B: Agm Vx 50
  11. DDS-30-F: Peugeot Vivacity
  12. DDS-50-Z: Piaggio N/a
  13. DDS-94-F: Senzo Gt2
  14. DDS-98-V: Sym Allo
  15. DDT-12-F: Piaggio N/a
  16. DDT-23-J: Piaggio Vespa Primavera
  17. DDT-24-H: Iva Lux50
  18. DDT-27-H: Btc Old version
  19. DDT-30-X: Kymco K-pipe
  20. DDT-46-H: Iva Iva-ra9015
  21. DDT-55-R: Kymco Super8 50
  22. DDT-56-T: Agm V641
  23. DDT-62-Z: Sunny-ebike Laosun-50
  24. DDT-72-T: Killerbee Vxl
  25. DDT-88-V: Turbho Cx-50
  26. DDT-91-L: Piaggio N/a
  27. DDT-95-V: Iva Iva-ra9015
  28. F-116-PD: Sym Fw05a
  29. F-513-XX: Piaggio Vespa Sprint
  30. F-635-TN: Piaggio Vespa Primavera

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.