DDS-15-T DDS-19-T

DDS-18-T: Piaggio N/a

DDS-18-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDS–18–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met DDS-18-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDS-18-T

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DDS18T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDS-18-T, DDS–18–T, DDS 18 T (gespeld: Dirk Dirk Simon Één Acht Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-09-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-09-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDS18T

01-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
01-09-2015 Eerste toelating
30-08-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Ja
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDS-18-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDS18T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDS 18 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDS18T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDS18T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDS-18-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDS–18–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDS-18-T, een Niu N/a bromfiets uit 2018.
  2. Verandering op plek 2: DBS-18-T, een Microcar M.go bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFS-18-T, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDR-18-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DDT-18-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDS-08-T, een Agm New flash bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDS-28-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDS-17-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDS-19-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDS-18-R, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDS-18-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DDS–18–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, S en T kun je dadaïst maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 8 met dadaïst te combineren.

Meer kentekens met D, D, S en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DDS18T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDST-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-09-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-029-XT: Peugeot Kisbee
  2. DBK-53-N: Sym Mio 50
  3. DDD-68-Z: Razzo Pisa
  4. DDH-81-X: Berini M58
  5. DDP-79-T: Kymco Agility 50
  6. DDR-24-P: Kymco People s
  7. DDR-46-J: Aprilia N/a
  8. DDS-03-P: Dutch id Dutch id
  9. DDS-85-B: Piaggio N/a
  10. DDS-89-N: Nimoto Ceo 50
  11. DDV-14-R: Piaggio Vespa Sprint
  12. DDV-82-F: Tomos Luxe E-start
  13. DDV-92-T: Razzo Pisa
  14. DDX-25-V: Kymco Agility 16+50
  15. DDX-31-J: Tomos Luxe E-start
  16. DDX-34-T: Tomos Luxe E-start
  17. DDX-66-V: Sparta Bosch e-speed
  18. DDX-71-P: Znen Zn50qt-11b
  19. DDX-81-T: Btc Old version
  20. DDX-82-G: Agm Vx 50
  21. DDZ-10-G: Btc Btc
  22. DDZ-14-L: La souris Futuro retro
  23. DDZ-57-B: Kymco Like
  24. DDZ-83-G: Benzhou Classic 50
  25. F-464-TH: Sym Fiddle Ii
  26. F-484-ZL: Sym Mio 50
  27. F-489-XH: Sym Allo
  28. F-500-RZ: Peugeot Kisbee
  29. F-816-ZK: Kymco Agility 50
  30. F-877-PV: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.