DDT-17-F DDT-19-F

DDT-18-F: Piaggio N/a

DDT-18-F Op deze pagina vind je alle informatie over DDT–18–F, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met DDT-18-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DDT-18-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDT-18-F, DDT–18–F, DDT 18 F (gespeld: Dirk Dirk Theodoor Één Acht Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-06-2025 (ruim 3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDT18F

11-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-2015 Eerste toelating
15-02-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
05-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDT-18-F

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDT18F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDT 18 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDT18F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDT18F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDT-18-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDT–18–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDT-18-F, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBT-18-F, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFT-18-F, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDS-18-F, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDV-18-F, een Lingben Lb50qt-16 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDT-08-F, een Btc Old classic bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDT-28-F, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDT-17-F, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDT-19-F, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDT-18-D, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDT-18-G, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DDT–18–F makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, T en F kun je additief maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 8 met additief te combineren.

Meer kentekens met D, D, T en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, T en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DDT18F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDTF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBX-91-S: Kymco Vp50
  2. DBZ-27-G: Piaggio Vespa Sprint
  3. DDB-01-H: Sym Mio 50
  4. DDB-98-G: Sym Symphony St
  5. DDD-46-T: Razzo Pisa
  6. DDG-44-F: Znen Zn50qt-30a
  7. DDJ-16-R: Piaggio Vespa Primavera
  8. DDJ-92-L: Sym Xs50qt
  9. DDK-91-B: Piaggio N/a
  10. DDN-72-F: Turbho Rb-50
  11. DDP-39-X: Santini San remo
  12. DDR-16-F: Agm New flash
  13. DDR-47-N: Sym Symphony St
  14. DDR-49-X: Peugeot Kisbee
  15. DDR-62-V: Peugeot Django
  16. DDR-85-D: Agm Star 50
  17. DDS-26-L: Peugeot Vivacity
  18. DDS-46-N: Riese und mueller Cruiser
  19. DDS-48-X: Razzo Lugano 50
  20. DDS-50-X: Btc Riva
  21. DDT-03-G: La souris Grande retro
  22. DDT-14-H: Peugeot Speedfight
  23. DDT-16-F: Peugeot Kisbee
  24. DDT-39-B: Nimoto Ceo 50
  25. DDT-58-D: Motobi Bc1
  26. DDT-58-G: Piaggio Vespa Sprint
  27. DDT-99-H: Btc Old classic
  28. F-485-XH: Peugeot Kisbee
  29. F-628-NH: Sachs bike Electra
  30. FTT-98-R: Beta N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.