DDT-75-X DDT-78-X

DDT-76-X: Piaggio N/a

DDT-76-X Op deze pagina vind je alle informatie over DDT–76–X, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DDT-76-X?

infoverkopentools

Specificaties van de DDT-76-X

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDT-76-X, DDT–76–X, DDT 76 X (gespeld: Dirk Dirk Theodoor Zeven Zes Xantippe)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-02-2025 (bijna 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDT76X

18-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
18-08-2015 Eerste toelating
06-08-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
17-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
31-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
14-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDT-76-X

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDT76X (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDT 76 X

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDT76X weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDT76X)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDT-76-X. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDT76X uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 76-DD-TX, een zwarte Seat Arosa personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDT-76-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDT–76–X één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDT-76-X, een La souris Sourini R bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DBT-76-X, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFT-76-X, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDS-76-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DDV-76-X, een Btc Old version bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDT-66-X, een Yamaha Yn50fmu bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDT-86-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDT-75-X, een Iva Lux50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDT-77-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDT-76-V, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDT-76-Z, een Sym Symphony St bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, T en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, T en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in DDT76X vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDTX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-771-PT: Sym Ay05w
  2. DBL-13-V: Znen Zn50qt-27
  3. DBN-64-S: Sym Xs50qt
  4. DBS-07-N: Piaggio Vespa Sprint
  5. DBX-80-N: Piaggio Vespa Sprint
  6. DDJ-49-N: Btc Riva
  7. DDK-07-J: Piaggio Vespa Primavera
  8. DDL-20-P: Piaggio N/a
  9. DDN-07-S: Lingben Lb50qt-16
  10. DDR-29-K: Piaggio N/a
  11. DDR-83-J: Kymco People s
  12. DDT-05-X: Piaggio Vespa Primavera
  13. DDT-29-T: Kymco Vp50
  14. DDT-37-V: Sym Xs50qt
  15. DDT-48-Z: Yamasaki Ym50qt-c
  16. DDT-67-P: Btc Riva
  17. DDT-76-Z: Sym Symphony St
  18. DDV-26-J: La souris City
  19. DDV-27-J: La souris Vespelini
  20. DDV-29-L: Winora-staiger gmbh N/a
  21. DDV-55-K: Jiajue Fighter 50
  22. DDV-69-G: Btc Btc
  23. DDV-78-L: Riese und mueller Charger
  24. DDV-83-L: Riese und mueller Charger
  25. F-014-ZX: Yamasaki Mb50qt-c2
  26. F-089-XK: Peugeot Vclic
  27. F-208-ZL: Sparta Ion e-speed
  28. F-601-DH: Juneng Y8
  29. F-639-TX: Piaggio N/a
  30. F-887-XJ: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.