DDX-90-T DDX-92-T

DDX-91-T: Piaggio N/a

DDX-91-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDX–91–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DDX-91-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDX-91-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDX-91-T, DDX–91–T, DDX 91 T (gespeld: Dirk Dirk Xantippe Negen Één Theodoor)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDX91T

11-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
11-09-2015 Eerste toelating
11-09-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
23-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDX-91-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDX91T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDX 91 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDX91T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDX91T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDX-91-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDX91T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DD-XT-91, een blauwe Volkswagen Golf Cl 40kw u9 personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 11: DDX-91-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDX–91–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDX-91-T, een Sym Fiddle bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBX-91-T, een Sym Ad05w bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFX-91-T, een Tomos Flexer bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DDV-91-T, een Razzo Pisa bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDZ-91-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDX-81-T, een Btc Old version bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DDX-90-T, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDX-92-T, een Aprilia Se bromfiets uit 2003.
  9. Verandering op plek 6: DDX-91-S, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDX-91-V, een Agm V641 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, X en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, X en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 1 in DDX91T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDXT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DDF-44-B: Kymco People s
  2. DDG-50-P: Sym Xs50qt
  3. DDH-94-N: Yamaha Yn50fu
  4. DDK-93-H: Piaggio Vespa Primavera
  5. DDP-44-S: Peugeot Kisbee
  6. DDR-55-J: Piaggio N/a
  7. DDS-58-T: Piaggio Vespa Primavera
  8. DDT-12-X: Piaggio N/a
  9. DDV-56-Z: Sym N/a
  10. DDX-11-T: Sym Fiddle
  11. DDX-19-V: Agm Ape 50
  12. DDX-36-G: Piaggio N/a
  13. DDX-51-H: Znen Zn50qt-e.25
  14. DDZ-25-L: Orion A30e50
  15. DDZ-55-T: Piaggio Vespa Primavera
  16. DDZ-62-R: E-max N/a
  17. DDZ-64-T: Piaggio N/a
  18. DDZ-67-N: Kymco Like
  19. DDZ-70-G: Kymco People s
  20. DDZ-75-X: Peugeot Vclic
  21. DDZ-83-P: Agm Vx 50
  22. DFB-26-T: Stromer N/a
  23. DFB-46-T: Peugeot Django
  24. DFB-55-L: Sym Symphony st
  25. DFB-55-S: Yamaha Ns50f
  26. DFB-65-V: Yamaha Ns50
  27. DFB-97-J: Piaggio Vespa Sprint
  28. DFD-55-D: La souris Vespelini S
  29. F-617-GD: Peugeot Vivacity
  30. F-924-BB: Fosti Ft50qt-e.25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.