DFB-17-P DFB-20-P

DFB-18-P: Piaggio N/a

DFB-18-P Op deze pagina vind je alle informatie over DFB–18–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFB-18-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DFB-18-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFB-18-P, DFB–18–P, DFB 18 P (gespeld: Dirk Ferdinand Bernard Één Acht Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-10-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-10-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 18-02-2025 (bijna 7 maanden geleden)

Tijdlijn van de DFB18P

20-10-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
20-10-2015 Eerste toelating
20-07-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
19-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
18-02-2025 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFB-18-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFB18P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFB 18 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFB18P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFB18P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFB-18-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFB18P uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 18-DF-BP, een blauwe Renault Clio 1.4 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFB-18-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFB–18–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFB-18-P, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDB-18-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGB-18-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFD-18-P, een Nimoto City bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DFB-08-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFB-28-P, een Neco Gpx 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DFB-17-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFB-19-P, een Agm Sp 50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFB-18-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFB-18-R, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, B en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DFB18P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFBP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-10-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. D-993-PN: Black n roll S4800d
  2. DBS-49-G: Sparta Bosch e-speed
  3. DDF-74-D: Yamaha Yn50fu
  4. DDJ-61-J: Piaggio Vespa Primavera
  5. DDP-44-G: Piaggio Vespa Sprint
  6. DDV-11-F: Turbho Rl-50
  7. DFB-69-K: Piaggio N/a
  8. DFD-74-R: Sym Mio 50
  9. DFF-66-D: Piaggio Vespa Sprint
  10. DFG-01-F: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFG-34-N: Piaggio Vespa Sprint
  12. DFG-37-R: Ligier Js50l
  13. DFG-90-Z: Piaggio Vespa Sprint
  14. DFH-16-H: Nooma N/a
  15. DFH-16-Z: Piaggio Vespa Sprint
  16. DFH-20-T: Agm Vx 50
  17. DFH-35-N: Sym Mio 50
  18. DFH-48-T: Turbho Rl-50
  19. DFH-58-S: Piaggio N/a
  20. DFH-68-S: Yamaha Yn50fu
  21. DFH-74-T: Tomos Standard
  22. DFH-86-X: Yamaha Ns50f
  23. DFJ-21-K: Kalkhoff Endeaver
  24. DFJ-47-B: Kymco Like
  25. DFJ-54-B: Riya Ry50qt-16
  26. DFJ-59-B: Piaggio Vespa Primavera
  27. DFJ-80-G: La souris Vespelini
  28. DFJ-87-J: Cannondale N/a
  29. F-169-GK: Derbi Ab
  30. FP-490-V: Zhongneng Zn50qt-e.25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.