DFB-20-B DFB-22-B

DFB-21-B: Piaggio N/a

DFB-21-B Op deze pagina vind je alle informatie over DFB–21–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFB-21-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DFB-21-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFB-21-B, DFB–21–B, DFB 21 B (gespeld: Dirk Ferdinand Bernard Twee Één Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFB21B

15-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
15-09-2015 Eerste toelating
15-09-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
14-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
04-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
25-02-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
14-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFB-21-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFB21B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 09-10-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFB 21 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFB21B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFB21B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFB-21-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFB21B uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 21-DF-BB, een blauwe Volkswagen Polo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFB-21-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFB–21–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFB-21-B, een Wlie Sk-x bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DDB-21-B, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGB-21-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFD-21-B, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DFB-11-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFB-31-B, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DFB-20-B, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFB-22-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFB-21-D, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, B en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, B en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 1 in DFB21B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFBB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBF-25-X: Agm Sp 50
  2. DBK-29-Z: Tomos Quadro E-start
  3. DDD-64-N: Yamaha Yn50fmu
  4. DDF-35-R: Berini Napoli
  5. DDN-86-V: Sym Symphony St
  6. DDP-62-T: Piaggio Vespa Sprint
  7. DDR-55-T: Sym Xs50qt
  8. DDS-48-V: Piaggio Vespa Sprint
  9. DDV-13-N: Piaggio Vespa Sprint
  10. DDV-53-V: Piaggio Vespa Sprint
  11. DDV-68-J: Peugeot Django
  12. DDV-77-V: Piaggio N/a
  13. DDX-60-H: Emco Novi
  14. DDZ-05-P: Piaggio N/a
  15. DDZ-35-S: La souris Futuro retro
  16. DDZ-45-L: Kymco People s
  17. DFB-11-V: Turbho Rg-50
  18. DFB-20-D: Piaggio Vespa Primavera
  19. DFB-39-Z: Kymco Agility 50
  20. DFB-74-Z: Btc Riva
  21. DFD-06-G: Piaggio N/a
  22. DFD-14-G: Agm Vx 50
  23. DFD-20-B: Kymco Vp50
  24. DFD-25-F: Kymco Vitality
  25. DFD-29-N: Berini Napoli
  26. DFD-44-D: Btc Gt2
  27. DFD-45-D: Btc Old classic
  28. DFD-67-F: Kymco People s
  29. DFD-83-H: Piaggio Vespa Sprint
  30. FNG-92-J: Neco Fxx 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.