DFB-37-S DFB-39-S

DFB-38-S: Piaggio N/a

DFB-38-S Op deze pagina vind je alle informatie over DFB–38–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFB-38-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DFB-38-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFB-38-S, DFB–38–S, DFB 38 S (gespeld: Dirk Ferdinand Bernard Drie Acht Simon)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFB38S

13-09-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
13-09-2016 Eerste toelating
22-04-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFB-38-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFB38S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFB 38 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFB38S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFB38S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFB-38-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFB38S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 38-DF-BS, een zwarte Auto union Audi Cabriolet 128 kw e2 personenauto uit 1993.
  2. Sidecode 11: DFB-38-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFB–38–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFB-38-S, een Killerbee Luxe bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDB-38-S, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DGB-38-S, een Zundapp Ks 50 tt watercooled bromfiets uit 1980.
  4. Verandering op plek 3: DFD-38-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DFB-28-S, een Kymco Like bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFB-48-S, een Agm Sp 50 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DFB-37-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFB-39-S, een Puch Vs 50d bromfiets uit 1967.
  9. Verandering op plek 6: DFB-38-R, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DFB-38-T, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, B en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in DFB38S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFBS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-09-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. DDF-71-R: Berini Napoli
  2. DFT-18-T: Piaggio N/a
  3. DGL-97-G: Piaggio N/a
  4. DGP-70-D: Piaggio Vespa Primavera
  5. DHG-29-H: Sym Fiddle
  6. DHG-53-B: Btc Riva 2
  7. DHH-45-V: Sym Orbit Ii
  8. DHH-87-Z: Piaggio Vespa Sprint
  9. DHJ-19-D: Tomos Standard
  10. DHK-61-R: Piaggio Vespa Primavera
  11. DHP-88-P: Piaggio Vespa Sprint
  12. DHP-93-J: Sym Mio 50
  13. DHP-97-Z: Peugeot Speedfight
  14. DHS-44-N: Iva Venti 50
  15. DHS-79-B: Berini M60
  16. DHS-95-R: Sym Symphony St
  17. DHT-03-T: Sym Fiddle Ii
  18. DHT-03-V: Kymco Agility 50 4t
  19. DHT-65-B: Piaggio Vespa Sprint
  20. DHT-68-X: Riese und mueller Charger
  21. DHT-84-G: Turbho Rl-50
  22. DHV-01-B: Sparta Ion e-speed
  23. DHV-20-D: Crossfold Fe16
  24. DHV-30-D: La souris Vespelini
  25. DHV-69-B: Btc Riva
  26. DHV-78-N: Rover bikes Havana
  27. F-267-ZD: Motobi Bc1
  28. FGB-19-P: Microcar M.go
  29. FSF-77-L: Aixam Aixam
  30. FTF-04-G: Estrima Biro

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.