DFB-74-G DFB-76-G

DFB-75-G: Piaggio N/a

DFB-75-G Op deze pagina vind je alle informatie over DFB–75–G, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFB-75-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DFB-75-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFB-75-G, DFB–75–G, DFB 75 G (gespeld: Dirk Ferdinand Bernard Zeven Vijf Gerard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFB75G

25-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
25-09-2015 Eerste toelating
25-09-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
10-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFB-75-G

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFB75G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFB 75 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFB75G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFB75G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFB-75-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFB75G uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 75-DF-BG, een groene Volkswagen Golf 55 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFB-75-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFB–75–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFB-75-G, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDB-75-G, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGB-75-G, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFD-75-G, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DFB-65-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFB-85-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DFB-74-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFB-76-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFB-75-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFB-75-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, B en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, B en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 5 in DFB75G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFBG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBT-18-D: Sym Xs50qt
  2. DDH-18-H: Sym N/a
  3. DDJ-92-X: Piaggio N/a
  4. DDN-20-V: Piaggio Vespa Sprint
  5. DDP-84-T: Kymco Agility 50
  6. DDS-09-G: Senzo Gt2
  7. DDS-12-V: Piaggio N/a
  8. DDT-83-J: Btc Old version
  9. DDX-21-J: Peugeot Speedfight
  10. DFB-83-T: Piaggio N/a
  11. DFD-15-P: Nimoto Ceo 50
  12. DFD-53-H: Kymco Agility 16+50
  13. DFD-56-T: Nimoto Trendy-r
  14. DFD-76-V: Piaggio Vespa Primavera
  15. DFD-97-V: Kymco New sento
  16. DFF-05-P: Keiler General
  17. DFF-23-F: Turbho Cs-50
  18. DFF-43-D: Piaggio N/a
  19. DFF-44-R: La souris Trendy retro
  20. DFF-54-B: Piaggio Vespa Sprint
  21. DFF-56-N: Peugeot Tweet
  22. DFF-69-N: Kymco Like
  23. DFF-72-R: Sym Av05w
  24. DFF-76-T: Riese und mueller Charger
  25. DFF-92-H: Razzo Toscana
  26. F-020-FT: Piaggio C38
  27. F-265-ZT: Xinling N/a
  28. F-437-PL: Piaggio N/a
  29. F-785-TN: Sym Allo Gt
  30. F-802-ZH: Honda Nsc50mpd

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.