DFD-20-L DFD-22-L

DFD-21-L: Piaggio N/a

DFD-21-L Op deze pagina vind je alle informatie over DFD–21–L, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFD-21-L?

infoverkopentools

Specificaties van de DFD-21-L

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFD-21-L, DFD–21–L, DFD 21 L (gespeld: Dirk Ferdinand Dirk Twee Één Lodewijk)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-02-2025 (ruim 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFD21L

02-02-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
02-02-2016 Eerste toelating
02-02-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
23-12-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
06-01-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
28-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFD-21-L

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFD21L (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFD 21 L

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFD21L weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFD21L)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFD-21-L. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFD21L uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 21-DF-DL, een grijze Opel Zafira-a X 1.8 xe1 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFD-21-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFD–21–L één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFD-21-L, een Killerbee Vxl bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDD-21-L, een Tomos Standard bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DGD-21-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFB-21-L, een Znen Zn50qt-32 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFF-21-L, een Yamaha Yn50fmu bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFD-11-L, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFD-31-L, een Skyteam N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFD-20-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFD-22-L, een Btc Old classic bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFD-21-K, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DFD-21-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, D en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, D en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 1 in DFD21L vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFDL-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-02-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBX-64-K: Honda Nsc50mpd
  2. DDD-90-B: Peugeot Kisbee
  3. DFD-30-D: Kymco Vp50
  4. DFF-85-P: Piaggio Vespa Sprint
  5. DFJ-79-K: Kymco Agility 50
  6. DFR-50-V: Sym Symphony St
  7. DFS-18-K: Turbho Rl-50
  8. DFT-38-H: Sym Fiddle Ii
  9. DFT-38-N: Peugeot Speedfight
  10. DFT-51-R: Fujiang Fuhaotaizi
  11. DFT-56-R: Fujiang Fuhaotaizi
  12. DFT-57-X: Kymco Agility50
  13. DFV-26-B: Agm Vx 50
  14. DFV-37-Z: Longjia Estate 50 4t
  15. DFV-44-J: Piaggio N/a
  16. DFV-44-N: Turbho Rl-50
  17. DFV-46-L: Kymco People s
  18. DFV-51-N: Sym Symphony St
  19. DFV-54-J: Kymco Vp50
  20. DFV-55-L: Agm V641
  21. DFV-64-G: La souris Grande retro
  22. DFV-76-G: Agm V649-1
  23. DFV-78-J: Btc Old classic
  24. DFV-89-F: Yamaha Ns50f
  25. DFV-90-P: Btc Riva
  26. DFV-90-V: La souris Vespelini
  27. DFV-94-S: Peugeot Speedfight
  28. DLV-34-N: Skyteam N/a
  29. FL-259-K: Beta Bs4
  30. FSJ-43-G: Ligier Js28fd

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.