DFG-25-V DFG-30-V

DFG-27-V: Piaggio N/a

DFG-27-V Op deze pagina vind je alle informatie over DFG–27–V, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met DFG-27-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DFG-27-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFG-27-V, DFG–27–V, DFG 27 V (gespeld: Dirk Ferdinand Gerard Twee Zeven Victor)
Type C25
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-09-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFG27V

23-02-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
23-02-2016 Eerste toelating
11-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
06-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFG-27-V

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFG27V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFG 27 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFG27V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFG27V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFG-27-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFG27V uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 27-DF-GV, een grijze Volvo S70 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFG-27-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFG–27–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFG-27-V, een Agm Goccia gev1000 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DDG-27-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGG-27-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFF-27-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFH-27-V, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DFG-17-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFG-37-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFG-26-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DFG-28-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFG-27-T, een Piaggio C49 bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DFG-27-X, een Sym Allo bromfiets uit 2017.

Achterstevoren

Als je DFG27V omdraait krijg je V72GFD, een Iveco 35c12 bedrijfsauto uit 2018.

Meer kentekens met D, F, G en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DFG27V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFGV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-02-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBT-77-K: Btc Light 50
  2. DDF-65-J: Agm New flash
  3. DDV-72-P: Jiajue Jj50qt-4
  4. DDZ-84-N: Piaggio N/a
  5. DDZ-85-N: Piaggio N/a
  6. DDZ-89-N: Piaggio N/a
  7. DFD-72-B: Turbho Rl-50
  8. DFD-96-T: Sym Symphony St
  9. DFF-50-F: Sym Av05w
  10. DFN-59-J: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFP-71-H: Jiajue Fighter 50
  12. DFV-63-K: Accell-nederland Koga e-xlr8
  13. DFV-71-P: Kymco People s
  14. DFX-64-T: Btc Riva
  15. DFX-99-S: Yiying Light 50
  16. DFZ-04-T: Piaggio N/a
  17. DFZ-15-T: Piaggio N/a
  18. DFZ-19-X: Piaggio Vespa Sprint
  19. DFZ-55-G: Emco Novi
  20. DFZ-92-S: Piaggio N/a
  21. DFZ-92-X: Sym Symphony St
  22. DFZ-99-S: E-max N/a
  23. DGB-06-D: Kymco Agility50
  24. DGB-07-D: Kymco People s
  25. DGB-17-B: Piaggio N/a
  26. DGB-75-G: La souris Vespelini
  27. DTF-48-R: Sym Orbit Ii
  28. F-662-XS: Znen Zn50qt-e.25
  29. F-792-ZS: Piaggio N/a
  30. F-965-TN: Sparta Sparta met

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.