DFJ-26-T DFJ-29-T

DFJ-28-T: Piaggio N/a

DFJ-28-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFJ–28–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFJ-28-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFJ-28-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFJ-28-T, DFJ–28–T, DFJ 28 T (gespeld: Dirk Ferdinand Jan Twee Acht Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFJ28T

20-11-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
20-11-2015 Eerste toelating
05-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFJ-28-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFJ28T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFJ 28 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFJ28T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFJ28T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFJ-28-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFJ28T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 28-DF-JT, een zwarte Honda Logo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFJ-28-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFJ–28–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFJ-28-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDJ-28-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGJ-28-T, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1964.
  4. Verandering op plek 3: DFH-28-T, een Ligier Jsrc bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFK-28-T, een Piaggio C49 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFJ-18-T, een Klever N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFJ-38-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFJ-27-T, een Btc Btc bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFJ-29-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFJ-28-S, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DFJ-28-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 8 in DFJ28T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFJT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-11-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBH-96-N: Btc Milano
  2. DDD-28-T: Piaggio Vespa Sprint
  3. DDH-08-H: Sym Crox
  4. DDX-36-Z: Peugeot Django
  5. DDZ-92-T: Piaggio Vespa Primavera
  6. DFB-70-K: Piaggio N/a
  7. DFD-56-G: Berini Napoli
  8. DFF-16-P: Kymco Agility 16+50
  9. DFF-54-X: Peugeot Django
  10. DFH-51-R: Sym X'pro
  11. DFJ-42-D: Stromer N/a
  12. DFJ-89-S: Piaggio N/a
  13. DFK-12-F: Aprilia Sr-motard 50
  14. DFK-31-V: Piaggio Vespa Sprint
  15. DFK-38-Z: Peugeot Vivacity
  16. DFK-40-F: La souris City
  17. DFK-48-T: Piaggio N/a
  18. DFK-65-J: Piaggio N/a
  19. DFK-92-S: Sym Orbit Ii
  20. DFK-93-T: Piaggio Vespa Primavera
  21. DFL-01-K: Kymco Dink
  22. DFL-01-T: Iva Venti 50
  23. DFL-13-R: Btc Old classic
  24. DFL-41-T: Kalkhoff Integrale
  25. DFL-56-R: Btc Old classic
  26. DFL-69-S: Kymco People s
  27. DFL-70-J: Riya Ry50qt-16
  28. DFL-92-B: Kymco Agility Carry
  29. F-492-ZV: Motrac M1
  30. F-831-XZ: Agm V641

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.