DFK-17-V DFK-19-V

DFK-18-V: Piaggio N/a

DFK-18-V Op deze pagina vind je alle informatie over DFK–18–V, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,66 kW (3,62 pk).

Wat wil je doen met DFK-18-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DFK-18-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFK-18-V, DFK–18–V, DFK 18 V (gespeld: Dirk Ferdinand Karel Één Acht Victor)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFK18V

27-11-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
27-11-2015 Eerste toelating
27-11-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
06-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,66 kW (3,62 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFK-18-V

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFK18V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFK 18 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFK18V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFK18V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFK-18-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFK18V uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 18-DF-KV, een blauwe Daihatsu Gran move personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFK-18-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFK–18–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFK-18-V, een Super soco N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDK-18-V, een Solex 2200 bromfiets uit 1961.
  3. Verandering op plek 2: DGK-18-V, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFJ-18-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DFL-18-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFK-08-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFK-28-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFK-17-V, een Kymco Dink bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFK-19-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFK-18-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DFK-18-X, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.

Achterstevoren

Als je DFK18V omdraait krijg je V81KFD, een Citroen E-berlingo Van bedrijfsauto uit 2025.

Meer kentekens met D, F, K en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, K en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DFK18V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFKV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-11-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBV-07-Z: Sparta Ion e-speed
  2. DDG-57-H: Razzo Pisa
  3. DDP-18-K: Btc Riva
  4. DFF-59-G: Senzo Gt2
  5. DFG-20-N: Piaggio Vespa Sprint
  6. DFG-96-R: Kymco Agility 50
  7. DFH-37-J: Turbho Rl-50
  8. DFK-17-P: Piaggio Vespa Sprint
  9. DFK-55-L: La souris City
  10. DFK-81-L: Sym Mio 50
  11. DFK-94-Z: Kymco Agility Carry
  12. DFL-13-V: Stromer N/a
  13. DFL-23-R: Sym Fiddle
  14. DFL-29-V: Turbho Rl-50
  15. DFL-51-R: Microcar M.go
  16. DFL-89-P: Btc Old classic
  17. DFN-07-H: Kymco Vp 50
  18. DFN-22-J: Sym Allo Gt
  19. DFN-40-F: Fujiang Fuhaotaizi
  20. DFN-46-D: Btc Gt2
  21. DFN-49-H: Stevens E-triton 45 gent
  22. DFN-54-G: Peugeot Speedfight
  23. DFN-61-K: Chatenet Ch26
  24. DFN-70-F: Kymco Agility 50
  25. DFN-82-F: Piaggio N/a
  26. DFN-87-F: Piaggio Vespa Sprint
  27. DFN-88-F: Znen Zn50qt-32
  28. DFN-93-F: Kymco Vp 50
  29. F-140-PN: Wangye Wy50qt-86
  30. F-147-PN: Benda Zn50qt-d

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.