Het kenteken van deze Piaggio N/a (DFP37T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DFP-37-T, DFP–37–T, DFP 37 T (gespeld: Dirk Ferdinand Pieter Drie Zeven Theodoor) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*12 |
Variant | D |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat v. motor |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DFP37T |
|
17-12-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-12-2015 | Eerste toelating |
17-02-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,62 kW (2,20 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,62 kW (2,20 pk) |
Geluidsniveau stationair | 73 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFP37T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 11-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFP37T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DFP-37-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DFP37T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFP–37–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DFP–37–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F, P en T kun je doofpot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met doofpot te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DFP37T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DFPÂ 37Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: