DFP-48-F DFP-50-F

DFP-49-F: Piaggio N/a

DFP-49-F Op deze pagina vind je alle informatie over DFP–49–F, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFP-49-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DFP-49-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFP-49-F, DFP–49–F, DFP 49 F (gespeld: Dirk Ferdinand Pieter Vier Negen Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFP49F

12-12-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
12-12-2015 Eerste toelating
27-11-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFP-49-F

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFP49F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFP 49 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFP49F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFP49F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFP-49-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFP49F uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: DF-49-PF, een beige Datsun Sunny 140 y personenauto uit 1978.
  2. Sidecode 11: DFP-49-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFP–49–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFP-49-F, een La souris City bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDP-49-F, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGP-49-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFN-49-F, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFR-49-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFP-39-F, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFP-59-F, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFP-48-F, een Zundapp 517-40 bromfiets uit 1974.
  9. Verandering op plek 6: DFP-49-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFP-49-G, een Nimoto Ceo 50 bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, F, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in DFP49F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFPF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-12-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. D-619-KJ: Tgb Br1
  2. DDK-02-P: Riya N/a
  3. DDX-76-J: Btc Old version
  4. DFF-60-P: Piaggio Vespa Sprint
  5. DFG-46-R: Sym Orbit Ii
  6. DFJ-30-S: Yamaha Yn50fu
  7. DFJ-40-B: Yamaha Yn50fmu
  8. DFK-25-S: Kymco People s
  9. DFK-51-X: Honda Nsc50mpd
  10. DFK-73-R: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFK-89-S: Sym Av05w
  12. DFN-78-B: Iva Lux50
  13. DFN-92-N: Piaggio Vespa Sprint
  14. DFP-02-D: Piaggio N/a
  15. DFP-04-D: Piaggio N/a
  16. DFP-10-L: Piaggio Vespa Sprint
  17. DFP-38-R: Agm Vx 50
  18. DFP-39-D: Gazelle Cityzen s10 sp
  19. DFP-43-H: Sparta Bosch e-speed
  20. DFP-47-H: Stromer N/a
  21. DFP-56-H: Kymco Dink
  22. DFP-62-N: Sym Fiddle Ii
  23. DFP-72-D: Agm Sp 50
  24. DFP-80-R: Riese und mueller Cruiser
  25. DFP-82-R: Riese und mueller Cruiser
  26. F-046-ZT: Razzo Milano
  27. F-117-LL: Nimoto Easy
  28. F-302-VB: Sparta Ion spartamet
  29. F-468-KG: Sym Av05w
  30. FT-648-R: Tgb Br1

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.347 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.430 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.240 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.