DFR-36-N DFR-40-N

DFR-39-N: Piaggio N/a

DFR-39-N Op deze pagina vind je alle informatie over DFR–39–N, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFR-39-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DFR-39-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFR-39-N, DFR–39–N, DFR 39 N (gespeld: Dirk Ferdinand Rudolf Drie Negen Nico)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFR39N

15-01-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2016 Eerste toelating
15-01-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
12-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFR-39-N

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFR39N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFR 39 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFR39N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFR39N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFR-39-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFR39N uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 39-DF-RN, een bruine Hyundai Atos personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFR-39-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFR–39–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFR-39-N, een La souris Sourini bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDR-39-N, een Sym Symphony St bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGR-39-N, een Kymco People s bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFP-39-N, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFS-39-N, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFR-29-N, een Renault Twizy 45 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFR-49-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFR-38-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFR-39-L, een Nooma N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFR-39-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, R en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in DFR39N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFRN-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-01-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. D-889-ZJ: Orion Rx50
  2. DBD-98-D: Sym Xs50qt
  3. DDH-60-R: Piaggio N/a
  4. DDT-90-G: Kymco Agility 16+50
  5. DDZ-99-V: Berini Napoli
  6. DFG-68-J: Piaggio N/a
  7. DFG-94-T: Piaggio Vespa Primavera
  8. DFH-70-N: Piaggio N/a
  9. DFK-44-D: Piaggio N/a
  10. DFP-35-N: Tomos Luxe E-start
  11. DFP-95-B: Piaggio N/a
  12. DFR-05-R: Sparta Bosch e-speed
  13. DFR-71-G: La souris Vespelini S
  14. DFS-10-T: Btc Riva
  15. DFS-10-Z: Kymco Like
  16. DFS-30-P: Tomos Quadro E-start
  17. DFS-30-T: Kymco Dink
  18. DFS-73-V: Kymco Agility 50 4t
  19. DFS-75-R: Piaggio N/a
  20. DFS-94-Z: Kymco Like
  21. DFS-97-R: Agm Caferacer 50
  22. DFT-07-F: Kymco Agility Carry
  23. DFT-40-D: Kymco Like
  24. DFT-66-B: Kymco Agility 16+50
  25. DFT-68-D: Hanglong N/a
  26. DFT-84-B: Piaggio Vespa Sprint
  27. DFT-93-D: Kymco K-pipe
  28. F-127-XS: Sym Fiddle
  29. F-525-ZD: Kymco Agility 16+50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.