DFR-48-N DFR-50-N

DFR-49-N: Piaggio N/a

DFR-49-N Op deze pagina vind je alle informatie over DFR–49–N, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFR-49-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DFR-49-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFR-49-N, DFR–49–N, DFR 49 N (gespeld: Dirk Ferdinand Rudolf Vier Negen Nico)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFR49N

09-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
09-06-2016 Eerste toelating
09-06-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFR-49-N

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFR49N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFR 49 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFR49N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFR49N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFR-49-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFR49N uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 49-DF-RN, een rode Hyundai Excel 1.5 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFR-49-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFR–49–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFR-49-N, een Gts Toscana bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDR-49-N, een Sym Symphony St bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGR-49-N, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFP-49-N, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DFS-49-N, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFR-39-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFR-59-N, een Emco Nova bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DFR-48-N, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFR-49-L, een Microcar M.go bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFR-49-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, R en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in DFR49N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFRN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. D-299-ND: Jiajue Jj50qt-4
  2. DGG-84-D: Btc Riva
  3. DGN-68-J: Kymco Agility50
  4. DGP-16-R: Piaggio Vespa Primavera
  5. DGR-81-H: Berini Napoli
  6. DGR-95-V: Kymco People s
  7. DGS-21-Z: Piaggio Vespa Sprint
  8. DGT-45-G: Iva Lux50
  9. DGV-01-T: Piaggio N/a
  10. DGV-05-S: Piaggio Liberty
  11. DGV-25-Z: Piaggio Vespa Sprint
  12. DGV-39-G: Peugeot Django
  13. DGV-41-K: Turbho Rl-50
  14. DGV-46-X: Agm Vx 50
  15. DGV-64-X: Piaggio Vespa Primavera
  16. DGV-70-L: Btc Milano
  17. DGV-80-D: Piaggio Vespa Sprint
  18. DGV-94-N: Sym Mio 50
  19. DGX-01-J: Agm Sp 50
  20. DGX-20-J: Btc Riva
  21. DGX-25-R: Btc Old classic
  22. DGX-28-K: Sym Orbit Ii
  23. DGX-34-F: Piaggio Vespa Sprint
  24. DGX-61-H: Agm Vx 50
  25. DGX-68-B: Btc Riva
  26. DGX-79-N: Turbho Rl-50
  27. DGX-86-F: Piaggio Vespa Sprint
  28. DGX-90-P: Peugeot Speedfight
  29. F-050-VD: Piaggio Vespa Sprint
  30. FZ-515-P: Black n roll Mopex e-scoot

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.