DFT-25-T DFT-27-T

DFT-26-T: Piaggio N/a

DFT-26-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFT–26–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DFT-26-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFT-26-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFT-26-T, DFT–26–T, DFT 26 T (gespeld: Dirk Ferdinand Theodoor Twee Zes Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFT26T

27-01-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-01-2016 Eerste toelating
10-03-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
04-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
15-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFT-26-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFT26T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFT 26 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFT26T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFT26T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFT-26-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFT26T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 26-DF-TT, een grijze Peugeot 306 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFT-26-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFT–26–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFT-26-T, een Niu N1s Sport bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDT-26-T, een Kymco Agility City 50 bromfiets uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: DGT-26-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFS-26-T, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DFV-26-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFT-16-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFT-36-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFT-25-T, een Kymco Vitality bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DFT-27-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFT-26-S, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DFT-26-V, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, T en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in DFT26T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFTT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-01-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. 45-FDH-5: Sym G5j
  2. DBH-18-L: Sym Allo
  3. DBR-32-H: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBS-23-N: Yamaha Yn50fmu
  5. DDJ-51-J: Piaggio N/a
  6. DDS-61-F: Senzo Gt2
  7. DDV-33-X: Sparta Ion e-speed
  8. DDX-02-B: Sym Xs50qt
  9. DDZ-12-K: Sym Allo
  10. DFP-24-B: Piaggio Vespa Primavera
  11. DFR-88-L: Agm Caferacer
  12. DFS-25-T: Aprilia N/a
  13. DFT-06-T: Sym Fiddle Ii
  14. DFT-32-Z: Kymco Agility 16+50
  15. DFT-40-Z: Kymco Super8 50
  16. DFT-42-X: Capri Cl
  17. DFT-47-X: Capri Cl
  18. DFT-59-H: Peugeot Kisbee
  19. DFT-62-V: Sym Xpro
  20. DFT-62-Z: Peugeot Speedfight
  21. DFT-72-R: Kymco Agility50
  22. DFT-76-R: Kymco Agility50
  23. DFT-86-K: Btc Riva
  24. DFT-93-T: Btc Riva
  25. DFT-95-X: Turbho Rl-50
  26. DFV-15-B: Agm Vx 50
  27. DFV-74-G: Rover bikes Havana
  28. DFV-81-B: Aixam S8
  29. F-563-SX: Piaggio N/a
  30. F-692-VF: Sparta Ion spartamet

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.