DFT-73-S DFT-75-S

DFT-74-S: Piaggio N/a

DFT-74-S Op deze pagina vind je alle informatie over DFT–74–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DFT-74-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DFT-74-S

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DFT74S) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFT-74-S, DFT–74–S, DFT 74 S (gespeld: Dirk Ferdinand Theodoor Zeven Vier Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFT74S

10-08-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
10-08-2016 Eerste toelating
10-08-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 5-24-97
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFT-74-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFT74S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFT 74 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFT74S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFT74S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFT-74-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFT74S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 74-DF-TS, een groene Peugeot 206 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFT-74-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFT–74–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFT-74-S, een La souris Sourini Rs bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDT-74-S, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGT-74-S, een Sym Xpro bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFR-74-S, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFV-74-S, een Sym Xpro bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFT-64-S, een Razzo Latina bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DFT-84-S, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFT-73-S, een Kymco Dink bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DFT-75-S, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFT-74-R, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DFT-74-T, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, T en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in DFT74S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFTS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-08-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DGK-03-K: Jnen Jn50qt-26
  2. DGR-82-S: Xinri Xr-em07
  3. DGR-98-S: Xinri Xr-em07
  4. DGS-32-H: Yamaha Yn50fmu
  5. DGZ-56-D: Tomos Standard
  6. DHB-39-L: Piaggio Vespa Sprint
  7. DHD-63-Z: Piaggio Vespa Primavera
  8. DHG-82-F: Piaggio Vespa Sprint
  9. DHJ-71-J: Sfm gmbh Saxonette
  10. DHJ-74-N: Piaggio Vespa Sprint
  11. DHK-45-X: Bye bike One+
  12. DHK-61-F: Btc Riva
  13. DHL-16-L: Btc Riva
  14. DHL-46-X: Piaggio N/a
  15. DHL-82-L: Sym Allo
  16. DHN-33-J: Agm R8
  17. DHN-35-P: Peugeot Tweet
  18. DHN-36-F: Znen Zn50qt-11b
  19. DHN-39-X: La souris Futuro retro
  20. DHN-67-L: Kymco New agility city 50,agility 16+50
  21. DHN-74-J: Zeg Bulls
  22. DHN-79-N: La souris Vespelini S
  23. DHN-84-D: Kymco Agility Carry
  24. DHN-86-T: Senzo Urban
  25. DHN-92-T: Senzo Riva lux
  26. DHN-93-T: Senzo Old classic
  27. DHN-99-K: Aprilia Sx 50
  28. DXS-70-J: Derbi N/a
  29. F-255-NK: Killerbee Custom
  30. F-898-NH: Yiying Dolcevita 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.