DFZ-84-T DFZ-87-T

DFZ-85-T: Piaggio N/a

DFZ-85-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFZ–85–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DFZ-85-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFZ-85-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DFZ-85-T, DFZ–85–T, DFZ 85 T (gespeld: Dirk Ferdinand Zaandam Acht Vijf Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 09-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)

Tijdlijn van de DFZ85T

20-02-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
20-02-2016 Eerste toelating
20-02-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
22-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
11-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
18-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
09-01-2025 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
15-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DFZ-85-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DFZ85T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DFZ 85 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFZ85T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DFZ85T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFZ-85-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFZ–85–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFZ-85-T, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDZ-85-T, een Agm V641 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGZ-85-T, een Zundapp C50 Sport bromfiets uit 1970.
  4. Verandering op plek 3: DFX-85-T, een Sym Xpro bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 4: DFZ-75-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFZ-95-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DFZ-84-T, een Piaggio Ciao P bromfiets uit 1989.
  8. Verandering op plek 5: DFZ-86-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFZ-85-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFZ-85-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, Z en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, Z en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 5 in DFZ85T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFZT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-02-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DDB-85-D: Kymco Agility Carry
  2. DDK-01-S: Sym Xs50qt
  3. DFF-52-D: Piaggio Vespa Sprint
  4. DFG-82-V: Piaggio Vespa Sprint
  5. DFG-92-N: La souris Futuro retro
  6. DFH-26-K: Kymco Agility 50
  7. DFL-27-N: Kymco Agility 50
  8. DFL-31-G: Piaggio Vespa Primavera
  9. DFN-02-H: Kymco Vp 50
  10. DFP-60-B: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFR-21-D: Killerbee Custom
  12. DFV-40-F: Nonoiz Sunny
  13. DFX-53-F: Sym Fiddle Ii
  14. DFX-70-X: Piaggio Vespa Sprint
  15. DFZ-01-N: Sym E-virid
  16. DFZ-24-Z: Sym Orbit Ii
  17. DFZ-30-T: Agm V641
  18. DFZ-32-G: Kymco People s
  19. DFZ-52-H: Piaggio N/a
  20. DFZ-62-S: Sym Symphony St
  21. DFZ-66-H: Kymco Agility50
  22. DFZ-68-L: Agm Vx 50
  23. DFZ-69-R: Kymco Dink
  24. DFZ-73-L: La souris Vespelini S
  25. DFZ-81-T: Kymco Agility50
  26. DFZ-95-X: Sym E-virid
  27. DGB-06-B: Kymco Agility50
  28. DGB-44-B: La souris Vespelini
  29. DGB-65-B: Peugeot Kisbee
  30. DGB-93-B: Kymco Like

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.