DGF-76-T DGF-78-T

DGF-77-T: Piaggio N/a

DGF-77-T Op deze pagina vind je alle informatie over DGF–77–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DGF-77-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DGF-77-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGF-77-T, DGF–77–T, DGF 77 T (gespeld: Dirk Gerard Ferdinand Zeven Zeven Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-03-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-03-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGF77T

24-03-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
24-03-2016 Eerste toelating
27-12-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGF-77-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGF77T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGF 77 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGF77T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGF77T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGF-77-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGF77T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 77-DG-FT, een blauwe Peugeot 306 2.0 hdi 66 kw 3drs personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGF-77-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGF–77–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGF-77-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFF-77-T, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DHF-77-T, een Guewer N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGD-77-T, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGG-77-T, een Microcar M.go bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGF-67-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGF-87-T, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGF-76-T, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGF-78-T, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DGF-77-S, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGF-77-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.

Achterstevoren

Als je DGF77T omdraait krijg je T77FGD, een Manitou M30-4 mobiele machine uit 2015.

Meer kentekens met D, G, F en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, F en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in DGF77T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGFT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-03-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDR-34-P: Cannondale N/a
  2. DFR-47-V: Sym Fiddle Ii
  3. DFS-62-T: Sym Symphony St
  4. DFX-70-R: Sym Mio 50
  5. DGB-98-Z: Sym Xpro
  6. DGF-15-N: Yamaha Yn50fu
  7. DGF-16-T: Piaggio N/a
  8. DGF-28-N: Kymco Vp50
  9. DGF-39-J: Piaggio N/a
  10. DGF-40-X: Riese und mueller Cruiser
  11. DGF-64-S: Kymco People s
  12. DGF-65-Z: Piaggio Vespa Primavera
  13. DGF-70-F: Piaggio Vespa Sprint
  14. DGF-72-R: Turbho Rl-50
  15. DGF-80-S: Piaggio N/a
  16. DGF-84-S: Iva Iva-ra9011
  17. DGG-02-X: Cannondale N/a
  18. DGG-08-N: Turbho Cs-50
  19. DGG-11-X: La souris Vespelini
  20. DGG-16-P: Peugeot Tweet
  21. DGG-22-K: Sym Mio 50
  22. DGG-37-P: Berini M58
  23. DGG-67-R: Iva Lux50
  24. DGG-72-N: Kymco Like
  25. DGG-77-L: Peugeot Tweet
  26. DGG-85-K: Peugeot Kisbee
  27. F-418-ZV: Peugeot Vivacity
  28. F-638-ZD: Ebladet Es17
  29. F-751-TS: Peugeot Tweet
  30. F-947-VT: Sym Mio 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.