DGG-57-B DGG-60-B

DGG-59-B: Piaggio N/a

DGG-59-B Op deze pagina vind je alle informatie over DGG–59–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DGG-59-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DGG-59-B

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DGG59B) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGG-59-B, DGG–59–B, DGG 59 B (gespeld: Dirk Gerard Gerard Vijf Negen Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGG59B

15-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
15-04-2016 Eerste toelating
15-04-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 5-24-97
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGG-59-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGG59B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGG 59 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGG59B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGG59B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGG-59-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGG59B uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 59-DG-GB, een beige Mercedes-benz 500 E u9 personenauto uit 1992.
  2. Sidecode 11: DGG-59-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGG–59–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGG-59-B, een Honda Cy50 bromfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 2: DFG-59-B, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHG-59-B, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGF-59-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGH-59-B, een Sym Symphony St bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGG-49-B, een Kalkhoff Endeaver bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGG-69-B, een Yamasaki Ym50qdt-2 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGG-58-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DGG-59-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, G en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, G en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in DGG59B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGGB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDF-04-H: Peugeot Vclic
  2. DFL-52-X: Peugeot Kisbee
  3. DFT-14-R: Sym Symphony St
  4. DFZ-56-X: Piaggio N/a
  5. DGG-57-R: Piaggio Vespa Sprint
  6. DGH-72-Z: Microcar M.go
  7. DGH-74-B: Kymco Like
  8. DGH-94-R: Piaggio Vespa Primavera
  9. DGJ-16-L: Btc New jog
  10. DGJ-20-S: Btc Milano
  11. DGJ-26-F: Sym Orbit Ii
  12. DGJ-29-P: Senzo Gt2
  13. DGJ-30-D: Piaggio Vespa Sprint
  14. DGJ-62-R: Sparta Bosch e-speed
  15. DGJ-65-J: Sparta Ion e-speed
  16. DGJ-67-X: Kymco Agility 16+50
  17. DGJ-76-Z: Piaggio N/a
  18. DGJ-77-T: Sym Xpro
  19. DGJ-78-V: Iva Lux50
  20. DGJ-80-F: Piaggio Liberty
  21. DGJ-86-P: Agm Vx 50
  22. DGK-04-B: Peugeot Tweet
  23. DGK-22-F: Piaggio Vespa Sprint
  24. DGK-28-F: Piaggio Vespa Sprint
  25. DGK-43-G: Agm V641
  26. DGK-69-B: Aixam S8
  27. DGK-86-F: Piaggio Vespa Primavera
  28. DGK-91-F: Iva Lux50
  29. DGK-96-D: La souris Vespelini
  30. FBV-69-D: Estrima Biro

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.246 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.