DGG-67-T DGG-69-T

DGG-68-T: Piaggio N/a

DGG-68-T Op deze pagina vind je alle informatie over DGG–68–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DGG-68-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DGG-68-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGG-68-T, DGG–68–T, DGG 68 T (gespeld: Dirk Gerard Gerard Zes Acht Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGG68T

13-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
13-06-2016 Eerste toelating
27-01-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGG-68-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGG68T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGG 68 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGG68T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGG68T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGG-68-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGG68T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 68-DG-GT, een paarse Volkswagen Polo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGG-68-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGG–68–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGG-68-T, een Batavus Super sport bromfiets uit 1966.
  2. Verandering op plek 2: DFG-68-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHG-68-T, een Iva Lux50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DGF-68-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGH-68-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGG-58-T, een Killerbee Vxl bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGG-78-T, een Derbi Gpr 50 al.frame bromfiets uit 2004.
  8. Verandering op plek 5: DGG-67-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGG-69-T, een Znen Zn50qt-e5 Legend bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGG-68-S, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGG-68-V, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.

Achterstevoren

Als je DGG68T omdraait krijg je T86GGD, een Svetruck 15120-35 mobiele machine.

Meer kentekens met D, G, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in DGG68T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGGT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DFS-22-L: Btc Old version
  2. DFZ-60-F: Turbho Cd 50
  3. DGD-22-V: Sym Fiddle Ii
  4. DGH-03-G: Turbho Rl-50
  5. DGL-21-N: Btc Riva
  6. DGN-45-R: Piaggio Vespa Primavera
  7. DGN-48-R: Piaggio Vespa Primavera
  8. DGP-32-J: Agm Sp 50
  9. DGR-88-X: Piaggio N/a
  10. DGS-58-K: Piaggio Vespa Sprint
  11. DGT-04-H: Turbho Rg-50
  12. DGV-09-K: Piaggio N/a
  13. DGX-01-V: Iva Venti 50
  14. DGX-09-T: Btc Iva lux50
  15. DGX-10-G: Piaggio N/a
  16. DGX-15-T: Kymco Vp50
  17. DGX-33-H: Agm Vx 50
  18. DGX-44-S: Yamaha Yn50fu
  19. DGX-56-K: Aixam S8
  20. DGX-66-S: Sparta Ion e-speed
  21. DGX-83-Z: Peugeot Kisbee
  22. DGZ-63-B: Piaggio Liberty
  23. DGZ-80-G: Iva Retro 50
  24. DGZ-91-L: La souris Grande retro
  25. DGZ-93-D: Peugeot Django
  26. F-720-NX: Piaggio N/a
  27. F-893-SR: Znen Zn50qt-27
  28. FNL-05-T: Ligier Js28fd
  29. FRR-95-R: Ligier Js28fd
  30. FSL-97-N: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.