DGG-70-D DGG-73-D

DGG-71-D: Piaggio N/a

DGG-71-D Op deze pagina vind je alle informatie over DGG–71–D, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGG-71-D?

infoverkopentools

Specificaties van de DGG-71-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGG-71-D, DGG–71–D, DGG 71 D (gespeld: Dirk Gerard Gerard Zeven Één Dirk)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGG71D

22-04-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
22-04-2017 Eerste toelating
26-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
01-07-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
12-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGG-71-D

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGG71D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGG 71 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGG71D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGG71D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGG-71-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGG71D uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 71-DG-GD, een grijze Bmw 5er Reihe personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGG-71-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGG–71–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGG-71-D, een Sym Orbit bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFG-71-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHG-71-D, een Tym Sx 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGF-71-D, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGH-71-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGG-61-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DGG-81-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGG-70-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGG-72-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGG-71-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGG-71-F, een Yamaha Ns50 bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met D, G, G en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 1 in DGG71D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGGD-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-04-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DDT-72-B: Sym Allo Gt
  2. DFR-79-T: Peugeot Vclic
  3. DGZ-94-J: Piaggio N/a
  4. DHG-91-N: Piaggio Vespa Primavera
  5. DHJ-46-F: Piaggio Vespa Primavera
  6. DHT-33-D: Kymco Agility 16+50
  7. DJG-15-T: Kymco Agility50
  8. DJP-74-F: Sym Mio 50
  9. DJS-10-Z: Piaggio Vespa Sprint
  10. DJT-26-R: Gazelle Cityzen s10 sp
  11. DKB-45-R: Sundvall Dauphin
  12. DKG-15-Z: La souris City
  13. DKG-54-B: Piaggio N/a
  14. DKG-63-J: Riya Ry50qt-16
  15. DKH-17-Z: Piaggio N/a
  16. DKH-41-Z: La souris Vespelini
  17. DKH-56-H: Btc Riva
  18. DKH-90-Z: Peugeot Django
  19. DKJ-04-B: Sym Symphony St
  20. DKJ-18-B: Sym Mio 50
  21. DKJ-19-F: Kymco Agility50
  22. DKJ-22-H: Kymco People s
  23. DKJ-33-F: Btc Riva
  24. DKJ-53-G: Kymco New sento
  25. DKJ-54-H: Senzo Urban
  26. DKJ-63-H: Kymco People s
  27. DKJ-91-J: Agm Vx 50
  28. F-268-TP: Sparta Sparta met
  29. F-315-ZD: Silent force Silent force

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.