DGJ-22-B DGJ-25-B

DGJ-23-B: Piaggio N/a

DGJ-23-B Op deze pagina vind je alle informatie over DGJ–23–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGJ-23-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DGJ-23-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGJ-23-B, DGJ–23–B, DGJ 23 B (gespeld: Dirk Gerard Jan Twee Drie Bernard)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGJ23B

27-05-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-05-2016 Eerste toelating
27-05-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
01-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
07-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGJ-23-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGJ23B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGJ 23 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGJ23B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGJ23B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGJ-23-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGJ23B uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 23-DG-JB, een zwarte Peugeot 206 1.4 3drs personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGJ-23-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGJ–23–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGJ-23-B, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFJ-23-B, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHJ-23-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGH-23-B, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGK-23-B, een Sym Az05w bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGJ-13-B, een Iva Lux50 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGJ-33-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGJ-22-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGJ-24-B, een Btc Old version bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGJ-23-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, J en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, J en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in DGJ23B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGJB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DGD-47-D: Piaggio Vespa Sprint
  2. DGG-76-P: Piaggio N/a
  3. DGP-42-P: Piaggio Vespa Primavera
  4. DGP-75-S: Piaggio Vespa Sprint
  5. DGP-86-V: Piaggio Vespa Primavera
  6. DGR-09-V: Piaggio N/a
  7. DGR-27-T: Agm Lx
  8. DGR-35-D: Turbho Rs-50
  9. DGR-91-X: Znen Zn50qt-m
  10. DGS-02-F: Riese und mueller Charger
  11. DGS-06-Z: Piaggio Vespa Sprint
  12. DGS-43-G: Turbho Rl-50
  13. DGS-47-T: Tomos Luxe E-start
  14. DGS-50-Z: La souris Trendy retro
  15. DGS-75-V: Kymco Like
  16. DGS-86-L: Agm Vx 50
  17. DGT-07-B: Agm Vx 50
  18. DGT-07-K: Riese und mueller Charger
  19. DGT-10-K: Riese und mueller Charger
  20. DGT-15-K: Riese und mueller Charger
  21. DGT-17-K: Riese und mueller Charger
  22. DGT-23-H: Kymco People s
  23. DGT-28-H: Kymco People s
  24. DGT-28-K: Kymco Agility Carry
  25. DGT-29-D: Kymco People s
  26. DGT-33-B: Turbho Rl-50
  27. DGT-44-H: Sym Allo
  28. DGT-48-P: Senzo Urban
  29. DGT-63-B: Sym Orbit Ii
  30. FBV-91-X: Derbi Senda R 50 af

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.