DGK-15-T DGK-17-T

DGK-16-T: Piaggio N/a

DGK-16-T Op deze pagina vind je alle informatie over DGK–16–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGK-16-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DGK-16-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGK-16-T, DGK–16–T, DGK 16 T (gespeld: Dirk Gerard Karel Één Zes Theodoor)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGK16T

23-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
23-04-2016 Eerste toelating
23-04-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
13-01-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
13-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGK-16-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGK16T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGK 16 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGK16T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGK16T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGK-16-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGK16T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 16-DG-KT, een rode Peugeot 206 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGK-16-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGK–16–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGK-16-T, een Stromer N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFK-16-T, een Stromer N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHK-16-T, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGJ-16-T, een Nimoto Ceo 50 bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DGL-16-T, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGK-06-T, een Btc Gt2 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGK-26-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGK-15-T, een Klever N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGK-17-T, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGK-16-S, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGK-16-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in DGK16T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGKT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDF-77-B: Sparta Ion e-speed
  2. DDP-14-Z: Berini Grande bella
  3. DFD-52-V: Sym Fiddle Ii
  4. DFG-53-F: Piaggio Vespa Sprint
  5. DFT-26-V: Kymco Agility50
  6. DFZ-14-B: Sym Symphony St
  7. DFZ-33-L: Piaggio N/a
  8. DGB-73-B: Piaggio N/a
  9. DGF-20-J: Piaggio Vespa Sprint
  10. DGF-99-P: Sym Fiddle Ii
  11. DGG-20-D: Piaggio N/a
  12. DGH-54-D: Piaggio N/a
  13. DGH-59-J: Piaggio N/a
  14. DGH-76-F: Piaggio N/a
  15. DGJ-03-X: Agm Lx
  16. DGJ-04-X: Agm Lx
  17. DGJ-06-R: Peugeot Tweet
  18. DGJ-40-H: Iva Lux50
  19. DGJ-44-S: Btc Old version
  20. DGJ-97-R: Yamaha Yn50fmu
  21. DGJ-98-K: Turbho Rl-50
  22. DGK-26-S: Piaggio Vespa Sprint
  23. DGK-28-X: Sym Mio 50
  24. DGK-30-N: Gazelle Cityzen s10 sp
  25. DGK-45-S: Kymco Agility50
  26. DGK-48-S: Piaggio N/a
  27. DGK-53-J: Riese und mueller Charger
  28. DGK-85-S: Specialized Turbo S
  29. DGL-71-K: Senzo Gt2
  30. DGL-80-D: Sparta Ion e-speed

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.