DGK-49-S DGK-51-S

DGK-50-S: Piaggio N/a

DGK-50-S Op deze pagina vind je alle informatie over DGK–50–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DGK-50-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DGK-50-S

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DGK50S) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGK-50-S, DGK–50–S, DGK 50 S (gespeld: Dirk Gerard Karel Vijf Nul Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGK50S

07-05-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
07-05-2016 Eerste toelating
06-10-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 5-24-97
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGK-50-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGK50S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGK 50 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGK50S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGK50S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGK-50-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGK50S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 50-DG-KS, een grijze Seat Ibiza personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGK-50-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGK–50–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGK-50-S, een Ligier Js60 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFK-50-S, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHK-50-S, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGJ-50-S, een Btc Btc bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGL-50-S, een Specialized Turbo S bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGK-40-S, een Kymco Like bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGK-60-S, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DGK-51-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DGK-50-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGK-50-T, een Riya Ry50qt-8 bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, G, K en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, K en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in DGK50S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGKS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-05-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBB-20-R: Tomos E-lite
  2. DDK-73-B: Agm Vx 50
  3. DDN-98-G: Piaggio Vespa Sprint
  4. DDP-31-D: Btc Riva
  5. DDR-85-B: Sym Fiddle Ii
  6. DFK-17-B: Nimoto Ceo 50
  7. DFL-82-S: Kymco Like
  8. DFZ-91-L: Btc Riva 2
  9. DGB-68-N: Btc Ceo 50
  10. DGD-70-G: Piaggio Vespa Primavera
  11. DGH-08-P: Piaggio Vespa Sprint
  12. DGH-51-L: Sxt Es17
  13. DGJ-43-G: Yamaha Ns50f
  14. DGK-04-T: Btc Gt2
  15. DGK-12-T: Riese und mueller Charger
  16. DGK-21-P: Piaggio N/a
  17. DGL-33-L: Riya Ry50qt-8
  18. DGL-35-V: Peugeot Speedfight
  19. DGL-67-V: Kymco Agility 16+50
  20. DGN-10-S: Turbho Rl-50
  21. DGN-32-R: Piaggio N/a
  22. DGN-37-T: Peugeot Kisbee
  23. DGN-52-J: Sym Mio 50
  24. DGN-56-Z: Piaggio Vespa Sprint
  25. DGN-61-H: Btc Light 50 Streetline
  26. DGN-86-V: Kymco Like
  27. DGP-08-G: Piaggio Vespa Sprint
  28. DGP-49-F: Piaggio Vespa Sprint
  29. DGP-66-D: Piaggio N/a
  30. F-897-LS: Turbho Cs-50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.