DGK-55-S DGK-58-S

DGK-57-S: Piaggio N/a

DGK-57-S Op deze pagina vind je alle informatie over DGK–57–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DGK-57-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DGK-57-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGK-57-S, DGK–57–S, DGK 57 S (gespeld: Dirk Gerard Karel Vijf Zeven Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGK57S

22-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
22-04-2016 Eerste toelating
16-06-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
09-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
17-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGK-57-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGK57S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGK 57 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGK57S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGK57S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGK-57-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGK57S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 57-DG-KS, een groene Seat Cordoba-vario personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGK-57-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGK–57–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGK-57-S, een Sym Orbit bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFK-57-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHK-57-S, een Tym Strada-50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGJ-57-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGL-57-S, een Aixam S8 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGK-47-S, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DGK-67-S, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGK-56-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGK-58-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGK-57-R, een Iva Ibiza bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGK-57-T, een Emco Novi bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, K en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, K en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DGK57S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGKS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. D-250-KV: Arora Md800d
  2. DBX-63-K: Honda Nsc50mpd
  3. DDP-30-Z: Berini Grande bella
  4. DDT-09-S: Turbho Rl-50
  5. DFS-41-K: Peugeot Tweet
  6. DGG-05-X: Piaggio Vespa Sprint
  7. DGG-41-J: Piaggio N/a
  8. DGH-01-Z: Piaggio Liberty
  9. DGH-27-D: Piaggio N/a
  10. DGJ-29-H: Iva Jet 50
  11. DGJ-46-Z: Btc Gt2
  12. DGJ-83-X: Kymco Agility50
  13. DGK-06-Z: Piaggio Vespa Sprint
  14. DGK-09-S: Sym Fiddle
  15. DGK-21-R: Turbho Rl-50
  16. DGK-21-S: Sym Orbit Ii
  17. DGK-51-P: Btc Riva sport
  18. DGK-73-P: Dutch id Dutch id
  19. DGK-76-S: Yamaha Yn50fmu
  20. DGK-77-S: Yamaha Yn50fmu
  21. DGK-91-L: Btc Zn50qt-27
  22. DGK-99-S: Btc Zn50qt-f.25
  23. DGL-11-G: Riese und mueller Cruiser
  24. DGL-46-F: Peugeot Citystar
  25. DGL-46-H: Senzo Urban
  26. DGL-58-H: Senzo Sp 50
  27. DGL-59-D: Kymco Agility Carry
  28. DGL-67-B: Kymco Agility Carry
  29. DGP-44-P: Piaggio Vespa
  30. FBS-92-V: Aixam Aixam

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.