Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DGL-21-S, DGL–21–S, DGL 21 S (gespeld: Dirk Gerard Lodewijk Twee Één Simon) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*12 |
Variant | D |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-06-2025 (ruim 3 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DGL21S |
|
07-06-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-06-2016 | Eerste toelating |
07-06-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
11-03-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-05-2025 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-06-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,62 kW (2,20 pk) |
Geluidsniveau stationair | 73 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGL21S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGL21S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DGL-21-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DGL21S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGL–21–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DGL–21–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, G, L en S kun je de volgende woorden maken: degels en Douglas. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, L en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 1 in DGL21S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGLS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DGLÂ 21Â S, gebruik dan onderstaande zoekbox: