DGL-24-B DGL-26-B

DGL-25-B: Piaggio N/a

DGL-25-B Op deze pagina vind je alle informatie over DGL–25–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGL-25-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DGL-25-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGL-25-B, DGL–25–B, DGL 25 B (gespeld: Dirk Gerard Lodewijk Twee Vijf Bernard)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGL25B

15-05-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
15-05-2018 Eerste toelating
15-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
17-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
23-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
10-03-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
03-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGL-25-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGL25B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGL 25 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGL25B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGL25B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGL-25-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGL25B uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 25-DG-LB, een rode Honda Civic 3d 1.6 vti u9 personenauto uit 1992.
  2. Sidecode 11: DGL-25-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGL–25–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGL-25-B, een Sym Fiddle bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DFL-25-B, een Yamaha Ns50n bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHL-25-B, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGK-25-B, een Sym Xpro bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGN-25-B, een Aprilia Sx 50 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGL-15-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGL-35-B, een Tym Gt2 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGL-24-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DGL-26-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGL-25-D, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, L en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, L en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in DGL25B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGLB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-05-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DND-90-R: Niu N1s,n1s/civic,n1s/sports,n1s/gtx
  2. DNJ-39-Z: Agm Vx 50
  3. DNK-04-T: Btc Riva
  4. DNP-91-H: Killerbee Custom
  5. DNX-45-X: Turbho Rl-50
  6. DPD-05-K: Piaggio Vespa Sprint
  7. DPG-13-T: Niu M1 pro
  8. DPJ-73-J: Piaggio Vespa Sprint
  9. DPN-14-P: La souris Vespelini
  10. DPP-12-F: Piaggio Zip
  11. DPP-46-B: Peugeot Kisbee
  12. DPR-30-Z: Sym Mio
  13. DPS-30-T: Agm Vx 50
  14. DPS-33-Z: Yamaha Neo's Ubs
  15. DPS-45-R: Sym Fiddle
  16. DPS-45-Z: Btc E-riva
  17. DPS-49-K: Gts Toscana
  18. DPS-50-V: Stromer N/a
  19. DPS-54-B: Piaggio Zip
  20. DPT-09-P: Senzo Riva s
  21. DPT-18-N: Dab scooters Maple
  22. DPT-19-S: Senzo Gt2
  23. DPT-19-Z: La souris Trendy retro
  24. DPT-31-P: Riese und mueller Supercharger
  25. DPT-67-N: Btc Riva
  26. DPT-78-J: Kymco Agility 16+50 4t
  27. DPT-87-J: Btc Riva
  28. DPT-94-R: Senzo Gt2
  29. DXD-89-R: Sym Symphony St

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.