DGL-29-G DGL-33-G

DGL-32-G: Piaggio N/a

DGL-32-G Op deze pagina vind je alle informatie over DGL–32–G, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DGL-32-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DGL-32-G

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DGL32G) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGL-32-G, DGL–32–G, DGL 32 G (gespeld: Dirk Gerard Lodewijk Drie Twee Gerard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 14-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGL32G

23-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
23-04-2016 Eerste toelating
12-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
15-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
17-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
14-06-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
25-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGL-32-G

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGL32G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 14-04-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGL 32 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGL32G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGL32G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGL-32-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGL–32–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGL-32-G, een Piaggio Vespa Primavera 50 bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DFL-32-G, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHL-32-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGK-32-G, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGN-32-G, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGL-22-G, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGL-42-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGL-31-G, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGL-33-G, een Sparta Ion spartamet bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGL-32-F, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGL-32-H, een Kymco Like bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, L en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, L en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in DGL32G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGLG-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DFH-69-K: Piaggio Vespa Primavera
  2. DFR-71-D: Yamaha Yn50fu
  3. DFR-74-R: Piaggio Vespa Primavera
  4. DFZ-88-G: Piaggio Vespa Sprint
  5. DFZ-88-S: Piaggio Vespa Primavera
  6. DGD-10-H: Yamaha Yn50fu
  7. DGD-60-H: Piaggio Vespa Sprint
  8. DGF-34-R: Sym Fiddle Ii
  9. DGG-82-Z: Agm Caferacer
  10. DGH-48-R: Sym Mio 50
  11. DGH-84-K: Ligier Js50l
  12. DGJ-73-V: Sym Orbit Ii
  13. DGK-18-K: Tomos Quadro E-start
  14. DGK-21-N: Turbho Rl-50
  15. DGK-33-G: Btc Milano
  16. DGK-38-S: Kymco Vp50
  17. DGK-40-J: Piaggio N/a
  18. DGK-56-P: Yamaha Yn50fu
  19. DGK-69-L: Kymco People s
  20. DGK-70-X: Piaggio N/a
  21. DGK-81-P: Piaggio Vespa Primavera
  22. DGK-96-S: Kymco Agility 16+50
  23. DGL-03-D: Kymco Agility Carry
  24. DGL-13-H: Iva Lux50
  25. DGL-29-G: Stromer N/a
  26. DGL-37-H: Btc Riva
  27. DGL-59-K: Kymco Agility50
  28. DGL-84-F: Kymco Agility50
  29. F-293-VV: Sym Mio 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.