DGV-22-V DGV-24-V

DGV-23-V: Piaggio N/a

DGV-23-V Op deze pagina vind je alle informatie over DGV–23–V, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DGV-23-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DGV-23-V

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DGV23V) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGV-23-V, DGV–23–V, DGV 23 V (gespeld: Dirk Gerard Victor Twee Drie Victor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 26-10-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGV23V

18-10-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
18-10-2016 Eerste toelating
17-04-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
08-07-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
26-10-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGV-23-V

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGV23V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 08-04-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGV 23 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGV23V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGV23V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGV-23-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGV–23–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGV-23-V, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDV-23-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHV-23-V, een Tomos Luxe E-start bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGT-23-V, een Riya Ry50qt-8 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGX-23-V, een Turbho Rs-50 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGV-13-V, een Btc Old classic bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGV-33-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DGV-22-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DGV-24-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGV-23-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGV-23-X, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, V en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, V en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in DGV23V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGVV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-10-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. DDF-01-F: Kymco Agility 16+50
  2. DFN-75-H: Piaggio Vespa Primavera
  3. DGH-77-N: Stromer N/a
  4. DGL-42-G: Piaggio N/a
  5. DGN-11-D: Piaggio N/a
  6. DGR-47-J: Berini Napoli
  7. DGR-83-S: Xinri Xr-em07
  8. DGV-86-D: Piaggio Vespa Primavera
  9. DGZ-59-Z: Piaggio Vespa Sprint
  10. DHG-87-Z: Piaggio N/a
  11. DHJ-12-N: Agm Joy
  12. DHP-74-R: Turbho Rl-50
  13. DHS-80-X: Piaggio N/a
  14. DHV-57-S: Piaggio Vespa Sprint
  15. DHX-48-S: Piaggio Vespa Sprint
  16. DHZ-44-V: Piaggio N/a
  17. DJB-46-X: Tomos Quadro E-start
  18. DJB-56-L: Btc Riva
  19. DJD-04-G: Kymco Like
  20. DJD-49-T: Peugeot Django
  21. DJD-54-J: Agm Nm50-5a
  22. DJD-55-Z: Senzo Sp 50
  23. DJD-57-Z: Kymco Agility50
  24. DJD-58-D: Peugeot Kisbee
  25. DJD-69-V: Riya Ry50qt-8
  26. DJD-78-G: Peugeot Kisbee
  27. DJD-89-V: Kymco Agility 16+50
  28. DJD-93-L: Piaggio Vespa Sprint
  29. DJF-64-F: La souris Trendy retro
  30. F-100-LG: Tomos Sport R

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.