DGX-37-G DGX-41-G

DGX-39-G: Piaggio N/a

DGX-39-G Op deze pagina vind je alle informatie over DGX–39–G, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGX-39-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DGX-39-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGX-39-G, DGX–39–G, DGX 39 G (gespeld: Dirk Gerard Xantippe Drie Negen Gerard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-01-2025 (8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGX39G

16-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
16-06-2016 Eerste toelating
17-01-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
22-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
01-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
15-11-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
08-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGX-39-G

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGX39G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGX 39 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGX39G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGX39G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGX-39-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGX39G uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DG-XG-39, een rode Toyota Carina Ii 1.6 lb xli u9 personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 6: 39-DG-XG, een groene Nissan Almera personenauto uit 1999.
  3. Sidecode 11: DGX-39-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGX–39–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGX-39-G, een Brekr Model b4000 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFX-39-G, een Aprilia Sx 50 bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHX-39-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGV-39-G, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGZ-39-G, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGX-29-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGX-49-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGX-38-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DGX-39-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGX-39-H, een Btc Riva bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, X en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, X en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in DGX39G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGXG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DGD-17-K: Aprilia Sx 50
  2. DGR-97-T: Nonoiz Sunny
  3. DGV-10-T: Sym Orbit Ii
  4. DGX-09-B: Piaggio N/a
  5. DGX-10-V: Turbho Cl-50
  6. DGX-14-K: Sym Fiddle Ii
  7. DGX-20-P: Turbho Rl-50
  8. DGX-26-H: Yamaha Yn50fu
  9. DGX-45-V: La souris City
  10. DGX-50-F: Piaggio N/a
  11. DGX-56-D: Turbho Cz-50
  12. DGX-57-P: Tomos Standard
  13. DGZ-07-H: Piaggio Ape 50 van
  14. DGZ-19-X: Agm New flash
  15. DGZ-20-B: Piaggio Vespa Sprint
  16. DGZ-20-G: Piaggio N/a
  17. DGZ-30-T: Kymco Dink
  18. DGZ-33-V: Agm Vx 50
  19. DGZ-41-X: Sparta Ion e-speed
  20. DGZ-46-G: Btc Riva
  21. DGZ-56-J: Kymco Like
  22. DGZ-57-N: Sym Orbit Ii
  23. DGZ-59-J: Berini Dolcevita 50
  24. DGZ-61-G: Agm Vx 50
  25. DGZ-76-N: Sym Orbit Ii
  26. DGZ-90-F: Agm Vx 50
  27. DGZ-91-S: Kymco People s
  28. DGZ-95-N: Sym Orbit Ii
  29. DHB-47-S: Piaggio N/a
  30. F-824-PV: Kymco Dink

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.