DGX-45-N DGX-47-N

DGX-46-N: Piaggio N/a

DGX-46-N Op deze pagina vind je alle informatie over DGX–46–N, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGX-46-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DGX-46-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGX-46-N, DGX–46–N, DGX 46 N (gespeld: Dirk Gerard Xantippe Vier Zes Nico)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-09-2016 (9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-09-2016 (9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-09-2016 (9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGX46N

08-09-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
08-09-2016 Eerste toelating
08-09-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGX-46-N

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGX46N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGX 46 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGX46N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGX46N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGX-46-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGX46N uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 46-DG-XN, een grijze Opel Corsa-b personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGX-46-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGX–46–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGX-46-N, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFX-46-N, een Riese und mueller Roadster bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHX-46-N, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGV-46-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGZ-46-N, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGX-36-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGX-56-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGX-45-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGX-47-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGX-46-L, een Stromer N/a bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGX-46-P, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, G, X en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, X en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in DGX46N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGXN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-09-2016 (9 jaar geleden):
  1. DDJ-33-T: Peugeot Speedfight
  2. DFH-71-R: Sym Mio 50
  3. DGL-82-J: Piaggio Vespa Primavera
  4. DGS-10-P: Riya Ry50qt-16-2
  5. DGT-01-X: Agm New flash
  6. DGV-23-K: Piaggio Vespa Primavera
  7. DHD-23-H: Piaggio Vespa Sprint
  8. DHF-53-R: Piaggio Vespa Sprint
  9. DHJ-19-N: Piaggio Vespa Sprint
  10. DHS-10-T: Agm Vx 50
  11. DHS-28-N: Piaggio N/a
  12. DHS-44-P: Btc Trevis 45km/h 4t
  13. DHS-52-Z: Iva Venti 50
  14. DHS-72-K: Sym Fiddle
  15. DHT-01-P: Agm Vx 50
  16. DHT-03-K: Piaggio N/a
  17. DHT-04-Z: La souris Futuro retro
  18. DHT-06-B: Agm V641
  19. DHT-06-J: Kymco Like
  20. DHT-10-B: Peugeot Kisbee
  21. DHT-38-H: Peugeot Django
  22. DHT-42-H: Sym Allo
  23. DHT-72-R: Senzo Riva lux
  24. DHT-79-Z: La souris Futuro retro
  25. DHT-80-B: Turbho Rl-50
  26. DHT-81-K: Motobi Bc1
  27. DHT-98-X: La souris Futuro retro
  28. DHT-99-Z: Riese und mueller Cruiser
  29. F-056-XZ: Piaggio Vespa Sprint
  30. F-057-PB: Motobi Rimini

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.