DGZ-60-T DGZ-62-T

DGZ-61-T: Piaggio N/a

DGZ-61-T Op deze pagina vind je alle informatie over DGZ–61–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DGZ-61-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DGZ-61-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DGZ-61-T, DGZ–61–T, DGZ 61 T (gespeld: Dirk Gerard Zaandam Zes Één Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGZ61T

27-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-06-2016 Eerste toelating
27-06-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
14-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
11-03-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DGZ-61-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DGZ61T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DGZ 61 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGZ61T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DGZ61T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGZ-61-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGZ61T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 61-DG-ZT, een grijze Mercedes-benz A 160 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGZ-61-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGZ–61–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGZ-61-T, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFZ-61-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHZ-61-T, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DGX-61-T, een Agm New flash bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DGZ-51-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGZ-71-T, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DGZ-60-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGZ-62-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DGZ-61-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGZ-61-V, een Znen Zn50qt-32 bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, Z en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, Z en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 1 in DGZ61T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGZT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBF-97-L: Turbho Cs-50
  2. DDP-09-S: Piaggio N/a
  3. DDP-18-S: Piaggio N/a
  4. DDZ-58-P: Piaggio N/a
  5. DDZ-59-P: Piaggio N/a
  6. DGP-60-F: Piaggio Vespa Primavera
  7. DGR-09-H: Turbho Rl-50
  8. DGV-36-R: Sparta Bosch e-speed
  9. DGV-71-H: Longjia H2
  10. DGV-73-L: Piaggio N/a
  11. DGV-81-L: Piaggio N/a
  12. DGV-84-Z: Piaggio N/a
  13. DGX-03-Z: Piaggio Vespa Sprint
  14. DGZ-53-T: Piaggio Vespa Sprint
  15. DHB-29-K: E-max N/a
  16. DHB-43-B: Piaggio Vespa Sprint
  17. DHB-60-Z: Piaggio Vespa Sprint
  18. DHB-95-F: Sparta Ion e-speed
  19. DHB-97-P: Gazelle Cityzen s10 sp
  20. DHD-16-S: Btc Old classic
  21. DHD-26-K: La souris Futuro retro
  22. DHD-34-Z: Senzo Riva lux
  23. DHD-35-P: Piaggio Vespa Primavera
  24. DHD-61-B: Piaggio N/a
  25. DHF-34-F: La souris City
  26. DHF-83-F: La souris Futuro retro
  27. DTD-86-V: Piaggio Vespa Sprint
  28. DTF-09-R: Peugeot Kisbee
  29. F-586-PK: Jagas Tdx06z
  30. F-857-ZB: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.