DJJ-99-S DJJ-02-T

DJJ-01-T: Piaggio N/a

DJJ-01-T Op deze pagina vind je alle informatie over DJJ–01–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DJJ-01-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DJJ-01-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DJJ-01-T, DJJ–01–T, DJJ 01 T (gespeld: Dirk Jan Jan Nul Één Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-12-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-12-2016 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DJJ01T

17-12-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
17-12-2016 Eerste toelating
17-12-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
23-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
15-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-05-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
01-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
20-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DJJ-01-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DJJ01T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DJJ 01 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DJJ01T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DJJ01T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DJJ-01-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DJJ01T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DJ-JT-01, een witte Honda Civic 3d personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 11: DJJ-01-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DJJ–01–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FJJ-01-T, een Govecs Flex bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DHJ-01-T, een Zundapp 517 bromfiets uit 1969.
  3. Verandering op plek 2: DKJ-01-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DJH-01-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DJL-01-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DJJ-11-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DJJ-02-T, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 6: DJJ-01-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DJJ-01-V, een Longjia H2 bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, J, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in DJJ01T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJJT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-12-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. DFR-84-G: Killerbee Vxl
  2. DHN-21-H: Piaggio N/a
  3. DHT-27-V: Piaggio N/a
  4. DHV-20-S: Piaggio Vespa Sprint
  5. DHV-63-H: Turbho Rl-50
  6. DHX-75-P: Kymco People s
  7. DHX-95-L: Sym Mio 50
  8. DHZ-45-G: Piaggio N/a
  9. DJB-35-N: Peugeot Kisbee
  10. DJD-68-R: Sym Symphony st
  11. DJD-70-S: Hanway Raw 50
  12. DJF-61-N: Kymco Dink
  13. DJJ-22-P: Aixam S9
  14. DJJ-61-N: Piaggio Vespa Sprint
  15. DJK-18-R: La souris Grande retro
  16. DJK-61-V: Riese und mueller Charger
  17. DJL-04-L: Kymco Agility50
  18. DJL-08-K: Agm V641
  19. DJL-23-K: Kymco Vp50
  20. DJL-32-D: Yamaha Ns50n
  21. DJL-38-H: Btc Riva
  22. DJL-40-B: Turbho Cd 50
  23. DJL-47-F: Riese und mueller Cruiser
  24. DJL-66-H: La souris Vespelini S
  25. DJL-74-H: Kymco People s
  26. DJL-75-B: Agm Sp 50
  27. DJL-95-F: Sym Fiddle Ii
  28. DJL-98-L: La souris Vespelini S
  29. F-351-ZN: Razzo Lucca
  30. F-441-XF: Riese und mueller Cruiser

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.