DJS-62-V DJS-64-V

DJS-63-V: Piaggio N/a

DJS-63-V Op deze pagina vind je alle informatie over DJS–63–V, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DJS-63-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DJS-63-V

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DJS63V) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DJS-63-V, DJS–63–V, DJS 63 V (gespeld: Dirk Jan Simon Zes Drie Victor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-06-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-02-2017 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-02-2017 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DJS63V

14-02-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
14-02-2017 Eerste toelating
26-06-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 5-24-97
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DJS-63-V

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DJS63V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 06-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DJS 63 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DJS63V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DJS63V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DJS-63-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DJS63V uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 63-DJ-SV, een blauwe Bmw 3er reihe 318i sedan aut. personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DJS-63-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DJS–63–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FJS-63-V, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DHS-63-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DKS-63-V, een Piaggio Ape 50 rst kat 45 km/h bromfiets uit 1983.
  4. Verandering op plek 3: DJR-63-V, een Berini Napoli bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DJT-63-V, een La souris City bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DJS-53-V, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DJS-73-V, een Vespa 50 Special bromfiets uit 1975.
  8. Verandering op plek 5: DJS-62-V, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DJS-64-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DJS-63-T, een Sym Allo bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DJS-63-X, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, J, S en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J, S en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 3 in DJS63V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJSV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-02-2017 (bijna 9 jaar geleden):
  1. DBV-03-S: Kymco People s
  2. DDT-10-G: Peugeot Vivacity
  3. DDT-41-H: Riese und mueller Cruiser
  4. DFZ-73-B: Peugeot Kisbee
  5. DHF-35-X: Piaggio N/a
  6. DHG-69-T: Piaggio N/a
  7. DHJ-32-S: Piaggio N/a
  8. DHR-44-X: Agm Vx 50
  9. DHS-84-X: Piaggio N/a
  10. DHT-35-L: Sym Fiddle Ii
  11. DJH-03-N: Piaggio Vespa Primavera
  12. DJK-19-S: Sym Mio 50
  13. DJP-17-D: Yamaha Ns50f
  14. DJP-22-X: Piaggio N/a
  15. DJP-70-S: Iva Iva-ra9015
  16. DJR-32-S: Kymco Agility Carry
  17. DJR-56-R: Sym Fiddle Ii
  18. DJR-79-R: Sym Orbit Ii
  19. DJR-83-N: Sym Allo
  20. DJS-20-K: Riese und mueller Nevo
  21. DJS-26-N: Emco Novi
  22. DJS-34-G: Piaggio Vespa Primavera
  23. DJS-76-V: Iva Lux50
  24. DJT-04-B: Btc Riva
  25. DJT-23-J: La souris Vespelini S
  26. DJT-24-J: La souris City
  27. DJT-50-B: Agm Vx 50
  28. DJT-64-D: Btc Riva
  29. F-674-XK: Peugeot Citystar
  30. F-956-ZZ: Gazelle Impulse speed

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.