DKJ-99-R DKJ-03-S

DKJ-01-S: Piaggio N/a

DKJ-01-S Op deze pagina vind je alle informatie over DKJ–01–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DKJ-01-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DKJ-01-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DKJ-01-S, DKJ–01–S, DKJ 01 S (gespeld: Dirk Karel Jan Nul Één Simon)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-09-2024 (bijna 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKJ01S

19-09-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
19-09-2017 Eerste toelating
19-09-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
06-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
11-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
17-09-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DKJ-01-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DKJ01S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DKJ 01 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKJ01S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DKJ01S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKJ-01-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKJ–01–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKJ-01-S, een Stromer N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJJ-01-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DLJ-01-S, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKH-01-S, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKK-01-S, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKJ-11-S, een Stromer N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DKJ-02-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 6: DKJ-01-R, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DKJ-01-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DKJ–01–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, J en S kun je de volgende woorden maken: dakjes, dekjes, deukjes, dijkjes, doekjes en dokjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, K, J en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in DKJ01S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKJS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-09-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DJV-11-V: Piaggio N/a
  2. DKD-78-K: Kymco Agility Carry
  3. DKN-51-Z: Kymco Agility Carry
  4. DLG-62-R: Btc Old classic
  5. DLH-32-H: Piaggio N/a
  6. DLH-46-Z: Piaggio Vespa Sprint
  7. DLJ-85-N: Piaggio Vespa Sprint
  8. DLJ-92-G: Piaggio N/a
  9. DLK-32-X: Sym Fiddle Ii
  10. DLL-29-P: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLL-76-R: Riya Ry50qt-16
  12. DLN-81-V: Lynx aps Diavelo
  13. DLP-04-V: Piaggio Vespa Sprint
  14. DLP-20-V: Eznen Caigiees
  15. DLP-33-V: Turbho Cx-50
  16. DLP-64-G: Piaggio Vespa Sprint
  17. DLS-40-K: Ugbest Express
  18. DLT-36-T: Btc Riva
  19. DLT-70-G: La souris Vespelini
  20. DLT-78-Z: Turbho Cd 50
  21. DLT-81-Z: Turbho Rl-50
  22. DLV-09-P: Sym Xpro
  23. DLV-13-N: Piaggio Vespa Sprint
  24. DLV-52-V: Riese und mueller Nevo
  25. DLV-71-R: Piaggio N/a
  26. DLV-84-H: Agm Swan
  27. DLX-14-H: Stromer N/a
  28. DLX-67-N: Agm Caferacer
  29. DLX-68-V: Piaggio Vespa Sprint
  30. DLX-93-K: Gazelle Cityzen s10 sp

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.