DKK-15-N DKK-17-N

DKK-16-N: Piaggio N/a

DKK-16-N Op deze pagina vind je alle informatie over DKK–16–N, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DKK-16-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DKK-16-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DKK-16-N, DKK–16–N, DKK 16 N (gespeld: Dirk Karel Karel Één Zes Nico)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKK16N

26-05-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
26-05-2017 Eerste toelating
26-05-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DKK-16-N

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DKK16N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DKK 16 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKK16N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DKK16N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKK-16-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKK–16–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKK-16-N, een Kymco New like bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DJK-16-N, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DLK-16-N, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKJ-16-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKL-16-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKK-06-N, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DKK-26-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKK-15-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DKK-17-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKK-16-L, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DKK-16-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DKK–16–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, K en N kun je de volgende woorden maken: dekken, dikken, Dikken en dokken. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, K, K en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, K en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in DKK16N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKKN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-05-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DFT-36-L: Kymco People s
  2. DGF-48-K: Btc Trevis 25km/h 4t
  3. DGJ-87-L: Sym Orbit Ii
  4. DGK-91-R: Peugeot Django
  5. DHD-76-S: Berini Bella
  6. DHX-34-G: Piaggio Vespa Sprint
  7. DJP-88-T: Kymco Agility Carry
  8. DKJ-57-P: Piaggio Vespa Sprint
  9. DKK-49-V: Hanway Raw 50
  10. DKL-11-B: Riese und mueller Cruiser
  11. DKL-47-H: Sym Fiddle Ii
  12. DKL-63-P: Piaggio Vespa Sprint
  13. DKN-61-K: Piaggio N/a
  14. DKP-18-G: Turbho Rl-50
  15. DKP-71-P: Gerray Xi
  16. DKR-16-R: Piaggio N/a
  17. DKR-18-R: Killerbee Custom
  18. DKR-20-Z: Peugeot Kisbee
  19. DKR-26-V: Senzo Gt2
  20. DKR-28-B: Kymco Agility Carry
  21. DKR-44-N: Sym Mio 50
  22. DKR-48-L: Senzo Urban
  23. DKR-85-S: Turbho Cd-50-n
  24. DKR-87-V: Btc Riva
  25. DKS-07-K: Stromer N/a
  26. DKS-18-K: La souris Futuro retro
  27. DKS-20-G: Senzo Riva lux
  28. DKS-26-G: Turbho Rg-50
  29. DKS-30-B: Agm R8
  30. DKS-34-F: Piaggio Vespa Primavera

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.