DKS-42-T DKS-45-T

DKS-44-T: Piaggio N/a

DKS-44-T Op deze pagina vind je alle informatie over DKS–44–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DKS-44-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DKS-44-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DKS-44-T, DKS–44–T, DKS 44 T (gespeld: Dirk Karel Simon Vier Vier Theodoor)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKS44T

07-06-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
07-06-2017 Eerste toelating
23-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
30-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DKS-44-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DKS44T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DKS 44 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKS44T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DKS44T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKS-44-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKS–44–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKS-44-T, een Segway E110s bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJS-44-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DLS-44-T, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKR-44-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKT-44-T, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKS-34-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DKS-54-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKS-43-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DKS-45-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKS-44-R, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DKS-44-V, een Kalkhoff Endeaver bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DKS–44–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, S en T kun je de volgende woorden maken: dikst en dikste. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, K, S en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 4 in DKS44T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKST-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-06-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DFD-79-R: Baotian Bt49qt-9s3
  2. DFT-31-X: Kymco Agility Carry
  3. DHH-38-T: Znen Zn50qt-11b
  4. DHN-32-L: Piaggio Vespa Primavera
  5. DHN-97-G: Tomos Quadro E-start
  6. DHZ-32-R: Tym Strada-50
  7. DJD-56-T: Peugeot Kisbee
  8. DJR-87-G: Piaggio Vespa Sprint
  9. DKD-43-B: Sym Xpro
  10. DKG-12-R: Kymco Agility50
  11. DKG-67-G: Kymco Agility50
  12. DKG-95-D: Piaggio N/a
  13. DKH-52-J: Kymco Agility 50 4t
  14. DKK-37-S: Sym Fiddle Ii
  15. DKL-08-H: Sym Fiddle Ii
  16. DKR-64-H: Sym Xpro
  17. DKR-92-F: Piaggio Vespa Sprint
  18. DKS-17-Z: Peugeot Kisbee
  19. DKS-50-R: Peugeot Kisbee
  20. DKT-20-K: Sym Fiddle
  21. DKT-36-G: Piaggio Vespa Primavera
  22. DKT-44-Z: Senzo Gt2
  23. DKT-49-S: Btc Riva
  24. DKT-52-Z: Senzo Riva lux
  25. DKT-77-G: Piaggio Vespa Sprint
  26. DKT-80-K: Agm Vx 50
  27. DKT-88-R: Sym Fiddle
  28. DKT-91-S: Btc Ceo 50
  29. DKV-04-D: Peugeot Speedfight
  30. DKV-95-F: Senzo Riva lux

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.