DKV-79-T DKV-82-T

DKV-81-T: Piaggio N/a

DKV-81-T Op deze pagina vind je alle informatie over DKV–81–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DKV-81-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DKV-81-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DKV-81-T, DKV–81–T, DKV 81 T (gespeld: Dirk Karel Victor Acht Één Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-10-2024 (bijna 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKV81T

14-02-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
14-02-2018 Eerste toelating
14-02-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
21-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
05-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DKV-81-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DKV81T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DKV 81 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKV81T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DKV81T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKV-81-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKV–81–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKV-81-T, een E-max N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJV-81-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DLV-81-T, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKT-81-T, een Btc Old version bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKX-81-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKV-71-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DKV-91-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKV-80-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DKV-82-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKV-81-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DKV-81-V, een Beta N/a bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DKV–81–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, V en T kun je de volgende woorden maken: dakvoet, De Kievit en dijkvoet. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, K, V en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, V en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 1 in DKV81T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKVT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-02-2018 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DJP-52-Z: Piaggio N/a
  2. DJV-07-S: Piaggio N/a
  3. DLK-11-P: Piaggio Vespa Sprint
  4. DLP-19-F: Piaggio N/a
  5. DLX-29-G: Piaggio Vespa Primavera
  6. DLZ-02-X: Agm V641
  7. DNF-36-Z: Nonoiz S-road
  8. DNG-71-B: Sym Fiddle Ii
  9. DNJ-45-V: Killerbee Vxl
  10. DNK-28-F: Piaggio Vespa Sprint
  11. DNL-87-J: Piaggio Vespa Sprint
  12. DNN-56-P: Kymco People s
  13. DNR-08-F: Sym Xpro
  14. DNR-35-J: Riya Ry50qt-3
  15. DNT-71-J: Piaggio Vespa Sprint
  16. DNV-63-H: Piaggio Vespa Primavera
  17. DNV-81-L: Piaggio Vespa Sprint
  18. DPD-15-J: Piaggio Vespa Sprint
  19. DPF-22-T: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPF-51-N: Sym X'pro
  21. DPF-61-S: Sym Symphony St
  22. DPF-68-J: Niu M1 pro
  23. DPF-75-T: Piaggio Vespa Sprint
  24. DPF-81-D: Microcar M.go
  25. DPG-06-J: Sym Fiddle
  26. DPG-35-J: Piaggio Vespa Sprint
  27. DPG-51-K: Senzo Sp50
  28. DPG-63-K: Aixam S9
  29. DPG-94-N: La souris Vespelini S
  30. FDV-70-V: Estrima Biro

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.