DLB-32-T DLB-34-T

DLB-33-T: Piaggio N/a

DLB-33-T Op deze pagina vind je alle informatie over DLB–33–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DLB-33-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DLB-33-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLB-33-T, DLB–33–T, DLB 33 T (gespeld: Dirk Lodewijk Bernard Drie Drie Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLB33T

29-06-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
29-06-2017 Eerste toelating
20-08-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
13-10-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
10-11-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
29-11-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
11-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLB-33-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLB33T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLB 33 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLB33T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLB33T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLB-33-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLB–33–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLB-33-T, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKB-33-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNB-33-T, een La souris City bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLD-33-T, een Kymco People s bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DLB-23-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLB-43-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DLB-32-T, een Neco Borsalino 50 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLB-34-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLB-33-S, een Turbho Cs-50 bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DLB-33-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLB–33–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, B en T kun je Dalebout maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 3 met Dalebout te combineren.

Achterstevoren

Als je DLB33T omdraait krijg je T33BLD, een Steyr 430 land- of bosbouwtrekker uit 1967.

Meer kentekens met D, L, B en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in DLB33T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLBT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-06-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DHN-54-X: Sym Mio 50
  2. DKF-66-L: Sym Orbit Ii
  3. DKF-89-D: Piaggio Vespa Sprint
  4. DKH-07-D: Btc Riva
  5. DKK-62-S: Sym Fiddle Ii
  6. DKL-48-N: Piaggio N/a
  7. DKN-03-F: Piaggio Vespa Primavera
  8. DKS-81-N: Piaggio N/a
  9. DKS-91-T: La souris Vespelini S
  10. DKT-45-J: Piaggio Vespa Primavera
  11. DKX-68-P: Elveco Dh-03-l12
  12. DKZ-17-V: Sym Fiddle Ii
  13. DKZ-62-X: Piaggio N/a
  14. DKZ-81-H: Piaggio Vespa Sprint
  15. DLB-17-H: Piaggio N/a
  16. DLB-27-T: Btc Riva
  17. DLB-42-L: Sym Orbit Ii
  18. DLB-49-V: Btc Gt2
  19. DLB-50-G: Bye bike One
  20. DLB-81-B: Piaggio Vespa Sprint
  21. DLD-04-H: Berini Napoli
  22. DLD-06-H: Berini Napoli
  23. DLD-22-P: Stromer N/a
  24. DLD-33-T: Kymco People s
  25. DLD-51-R: Iva Jet 50
  26. DLD-63-L: Agm Vx 50
  27. DLD-77-R: Agm Vx 50
  28. DLD-80-J: Agm V641
  29. DLD-92-F: Piaggio N/a
  30. F-144-XP: Sym Az05w

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.