DLD-28-D DLD-31-D

DLD-30-D: Piaggio N/a

DLD-30-D Op deze pagina vind je alle informatie over DLD–30–D, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLD-30-D?

infoverkopentools

Specificaties van de DLD-30-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLD-30-D, DLD–30–D, DLD 30 D (gespeld: Dirk Lodewijk Dirk Drie Nul Dirk)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLD30D

08-08-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
08-08-2017 Eerste toelating
26-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
15-08-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
22-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
20-06-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
06-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
16-04-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLD-30-D

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLD30D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLD 30 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLD30D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLD30D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLD-30-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLD–30–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLD-30-D, een Sym Jet 14 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKD-30-D, een Geely Jm1500dqt-55 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DND-30-D, een Kymco Agility 16+50 4t bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLB-30-D, een Zundapp Sport Combinetta bromfiets uit 1967.
  5. Verandering op plek 3: DLF-30-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLD-20-D, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLD-40-D, een Agm Joy bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLD-31-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLD-30-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DLD-30-F, een Btc Riva bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLD–30–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, D en D kun je duldde maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met duldde te combineren.

Meer kentekens met D, L, D en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in DLD30D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLDD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-08-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DGG-95-N: Peugeot Kisbee
  2. DKF-45-N: Sym Orbit Ii
  3. DKL-48-F: Piaggio Vespa Primavera
  4. DKT-68-B: Sym Fiddle Ii
  5. DKZ-52-B: Piaggio N/a
  6. DKZ-60-L: Sym Fiddle Ii
  7. DLD-92-L: Btc Riva
  8. DLD-94-G: Berini Napoli
  9. DLF-10-H: Sym Fiddle Ii
  10. DLF-90-G: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLG-67-Z: Sym Fiddle Ii
  12. DLJ-18-T: Hanway Raw 50
  13. DLJ-39-N: Piaggio Vespa Sprint
  14. DLJ-49-B: Sym Fiddle Ii
  15. DLK-86-T: Piaggio N/a
  16. DLL-04-B: Piaggio Vespa Sprint
  17. DLL-44-V: I-goo I-goo
  18. DLL-79-V: La souris Vespelini
  19. DLN-08-B: Agm Vx 50
  20. DLN-18-S: Kymco Agility50
  21. DLN-31-V: Iva Venti 50
  22. DLN-35-S: Nicom Sachs-bikes
  23. DLN-41-G: Btc Old classic
  24. DLN-68-P: La souris Vespelini S
  25. DLN-96-F: Aixam S9
  26. DLP-33-B: La souris Trendy retro
  27. DLP-37-B: La souris Trendy retro
  28. DLP-44-B: La souris City
  29. DLP-48-B: La souris Vespelini
  30. DLP-84-D: Stigo Stigo

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.