DLJ-85-F DLJ-87-F

DLJ-86-F: Piaggio N/a

DLJ-86-F Op deze pagina vind je alle informatie over DLJ–86–F, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLJ-86-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DLJ-86-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLJ-86-F, DLJ–86–F, DLJ 86 F (gespeld: Dirk Lodewijk Jan Acht Zes Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLJ86F

28-12-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
28-12-2017 Eerste toelating
23-03-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
23-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
23-05-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
22-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLJ-86-F

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLJ86F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLJ 86 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLJ86F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLJ86F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLJ-86-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLJ86F uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 86-DL-JF, een rode Mercedes-benz A140 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLJ-86-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLJ–86–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLJ-86-F, een Stromer N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKJ-86-F, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNJ-86-F, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLH-86-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLK-86-F, een Iva Lux50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLJ-76-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLJ-96-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLJ-85-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLJ-87-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLJ-86-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLJ-86-G, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, J en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, J en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 6 in DLJ86F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLJF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DHT-60-N: Berini M58
  2. DKX-12-V: Piaggio N/a
  3. DLG-25-B: Sym Orbit Ii
  4. DNG-49-D: Sym Fiddle Ii
  5. DNH-51-G: Btc Riva
  6. DNJ-42-J: Turbho Cs-50
  7. DNJ-97-F: Turbho Rl-50
  8. DNL-23-X: Agm Vx 50
  9. DNL-81-X: Agm Vx 50
  10. DNN-58-S: Turbho Rl-50
  11. DNN-64-X: Turbho Rp-50
  12. DNN-86-K: Turbho Rs-50
  13. DNN-89-V: Turbho Rl-50
  14. DNN-91-Z: Turbho Rp-50
  15. DNP-08-J: Turbho Rl-50
  16. DNP-11-J: Turbho Rl-50
  17. DNP-22-V: Turbho Rl-50
  18. DNP-25-B: Turbho Rp-50
  19. DNP-44-H: Turbho Cz-50
  20. DNP-51-Z: Turbho Rl-50
  21. DNP-76-G: Turbho Cz-50
  22. DNP-91-T: Turbho Cd 50
  23. DNP-99-H: Turbho Rl-50
  24. DNV-10-D: Turbho Rl-50
  25. DNX-75-V: Agm Vx 50
  26. DPB-55-B: Orion Rx50
  27. DPB-56-G: Stromer N/a
  28. F-298-ZL: Sym Fiddle
  29. F-327-ZP: Scomadi Turismo leggera 50
  30. F-387-GP: Sym Jet 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.