DLK-17-P DLK-20-P

DLK-18-P: Piaggio N/a

DLK-18-P Op deze pagina vind je alle informatie over DLK–18–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLK-18-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DLK-18-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLK-18-P, DLK–18–P, DLK 18 P (gespeld: Dirk Lodewijk Karel Één Acht Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-03-2025 (bijna 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLK18P

11-08-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-2017 Eerste toelating
11-08-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
02-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
19-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLK-18-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLK18P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLK 18 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLK18P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLK18P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLK-18-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLK–18–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLK-18-P, een Honda Ss 50 Z bromfiets uit 1978.
  2. Verandering op plek 2: DKK-18-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DNK-18-P, een Sym X'pro bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLJ-18-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLL-18-P, een Mash Fifty bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLK-08-P, een Puch Maxi S bromfiets uit 1972.
  7. Verandering op plek 4: DLK-28-P, een Flyer U serie u 7.70 bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DLK-17-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLK-19-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLK-18-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DLK-18-R, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLK–18–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, K en P kun je dolkop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 8 met dolkop te combineren.

Meer kentekens met D, L, K en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, K en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DLK18P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLKP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-08-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DJL-62-S: Specialized Turbo S
  2. DJZ-49-R: Turbho Rl-50
  3. DKK-78-H: Piaggio Vespa Primavera
  4. DKN-55-R: Turbho Rl-50
  5. DKP-68-S: Kymco Like
  6. DKT-64-Z: Kymco Agility50
  7. DKX-79-R: Gilera N/a
  8. DKZ-62-S: Sym Fiddle Ii
  9. DLD-97-Z: Turbho Rl-50
  10. DLH-04-S: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLL-02-X: Piaggio Vespa Sprint
  12. DLN-02-T: Piaggio Vespa Primavera
  13. DLN-12-Z: La souris Vespelini
  14. DLN-24-X: Sym Jet 4
  15. DLN-32-X: Sym Orbit Ii
  16. DLN-43-X: Peugeot Speedfight
  17. DLN-74-H: Sym Fiddle Ii
  18. DLN-86-T: Btc Riva
  19. DLN-87-H: Microcar M.go
  20. DLN-87-P: La souris Vespelini
  21. DLP-28-J: La souris Vespelini
  22. DLP-43-R: Tym Sxl-50
  23. DLP-74-B: Sym Orbit Ii
  24. DLP-74-F: Kymco Like
  25. DLP-74-N: La souris Futuro retro
  26. DLP-90-K: Kymco Agility50
  27. DLP-93-N: La souris Vespelini S
  28. DLP-95-L: Senzo Riva s
  29. DLP-97-K: Turbho Rl-50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.