DLK-56-G DLK-58-G

DLK-57-G: Piaggio N/a

DLK-57-G Op deze pagina vind je alle informatie over DLK–57–G, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DLK-57-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DLK-57-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLK-57-G, DLK–57–G, DLK 57 G (gespeld: Dirk Lodewijk Karel Vijf Zeven Gerard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-12-2024 (ruim 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLK57G

28-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
28-07-2017 Eerste toelating
01-04-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
20-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
19-12-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
31-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLK-57-G

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLK57G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLK 57 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLK57G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLK57G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLK-57-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLK57G uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 57-DL-KG, een blauwe Hyundai Atos personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLK-57-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLK–57–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLK-57-G, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKK-57-G, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNK-57-G, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLJ-57-G, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLL-57-G, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLK-47-G, een Kymco People s bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLK-67-G, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1965.
  8. Verandering op plek 5: DLK-56-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DLK-58-G, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLK-57-F, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLK-57-H, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, K en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DLK57G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLKG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DFR-07-R: Sparta Bosch e-speed
  2. DHX-97-T: Sym Orbit Ii
  3. DKH-82-V: Kymco People s
  4. DKP-31-B: Kymco Like
  5. DKT-75-B: Sym Fiddle Ii
  6. DKV-07-V: Piaggio N/a
  7. DKZ-96-N: Longjia Estate 50 4t
  8. DLD-35-L: La souris City
  9. DLD-81-R: Btc Riva
  10. DLF-25-Z: Sym Orbit Ii
  11. DLF-54-H: Sym Fiddle Ii
  12. DLF-61-K: Sym Fiddle Ii
  13. DLH-39-J: Peugeot Django
  14. DLJ-84-T: La souris Vespelini S
  15. DLJ-87-Z: Btc Riva
  16. DLK-08-Z: Sym Fiddle Ii
  17. DLK-68-F: Kymco K-pipe
  18. DLK-81-S: La souris Futuro retro
  19. DLL-01-D: Kymco People s
  20. DLL-11-H: Sym Fiddle Ii
  21. DLL-11-L: Senzo Sp 50
  22. DLL-16-R: Stromer N/a
  23. DLL-21-J: La souris Vespelini
  24. DLL-25-R: La souris Vespelini S
  25. DLL-26-S: La souris Vespelini S
  26. DLL-47-J: Btc Old version
  27. DLL-51-J: Btc Riva
  28. DLL-75-F: Piaggio N/a
  29. DLL-99-H: Btc Riva
  30. F-745-NL: Seeyes Dmb09a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.