DLK-87-T DLK-90-T

DLK-88-T: Piaggio N/a

DLK-88-T Op deze pagina vind je alle informatie over DLK–88–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLK-88-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DLK-88-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLK-88-T, DLK–88–T, DLK 88 T (gespeld: Dirk Lodewijk Karel Acht Acht Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-06-2025 (bijna 3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLK88T

29-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
29-07-2017 Eerste toelating
23-07-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
10-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLK-88-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLK88T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLK 88 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLK88T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLK88T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLK-88-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLK88T uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 88-DL-KT, een blauwe Peugeot 206 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLK-88-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLK–88–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLK-88-T, een Peugeot Streetzone bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKK-88-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNK-88-T, een Agm Sp 50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLJ-88-T, een Zeg Bulls bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLL-88-T, een Agm Joy bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLK-78-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLK-98-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLK-87-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLK-89-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLK-88-S, een Sparta Sport 2v bromfiets uit 1974.
  11. Verandering op plek 6: DLK-88-V, een La souris Vespelini bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 8 in DLK88T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLKT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DHF-23-N: Tomos Quadro E-start
  2. DJV-32-L: Znen Zn50qt-e
  3. DJX-53-N: Kymco Agility50
  4. DKB-20-V: Sym Fiddle Ii
  5. DKH-29-Z: Piaggio N/a
  6. DKK-33-T: Sym Fiddle Ii
  7. DKK-94-Z: Piaggio Vespa Sprint
  8. DKV-14-K: Piaggio N/a
  9. DKV-60-D: Stromer N/a
  10. DKZ-67-P: Agm Sp 50
  11. DLB-96-N: Kymco Agility50
  12. DLF-15-J: Sym Fiddle Ii
  13. DLF-89-F: Piaggio Vespa Sprint
  14. DLG-36-K: Gazelle Cityzen s10 sp
  15. DLH-72-P: Piaggio N/a
  16. DLH-83-B: Piaggio N/a
  17. DLK-23-G: Mash Fifty
  18. DLK-64-D: Piaggio Vespa Sprint
  19. DLK-71-S: Agm Vx 50
  20. DLK-74-D: Kymco Agility50
  21. DLK-80-T: Piaggio Vespa Primavera
  22. DLL-01-T: La souris Vespelini S
  23. DLL-06-D: Znen Zn50qt-11b
  24. DLL-13-D: La souris Vespelini S
  25. DLL-28-J: Btc Riva
  26. DLL-37-R: La souris City
  27. DLL-44-B: Btc Riva
  28. DLL-59-B: La souris City
  29. DLL-78-L: La souris City
  30. F-692-ZK: Trek N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.