DLS-32-H DLS-34-H

DLS-33-H: Piaggio N/a

DLS-33-H Op deze pagina vind je alle informatie over DLS–33–H, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLS-33-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DLS-33-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLS-33-H, DLS–33–H, DLS 33 H (gespeld: Dirk Lodewijk Simon Drie Drie Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLS33H

29-08-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
29-08-2017 Eerste toelating
29-08-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLS-33-H

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLS33H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLS 33 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLS33H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLS33H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLS-33-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLS33H uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 33-DL-SH, een zwarte Volkswagen Golf personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLS-33-H, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLS–33–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLS-33-H, een Opel Rocks-e bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKS-33-H, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNS-33-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLR-33-H, een Capri Capri bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DLT-33-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DLS-23-H, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLS-43-H, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLS-32-H, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLS-34-H, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLS-33-G, een Kymco Dink bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLS-33-J, een Sym Symphony St bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, S en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, S en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in DLS33H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLSH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-08-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DDV-88-V: Kymco Agility 50
  2. DFR-12-Z: Nimoto Ceo 50
  3. DKS-32-Z: Sym Fiddle Ii
  4. DKT-81-B: Sym Orbit Ii
  5. DLB-74-V: Kymco People s
  6. DLJ-63-X: La souris Vespelini
  7. DLK-63-Z: Sym Orbit Ii
  8. DLK-85-X: Sym Allo
  9. DLL-18-S: Piaggio N/a
  10. DLL-42-K: Piaggio Vespa Primavera
  11. DLN-21-R: Piaggio Vespa Sprint
  12. DLN-71-N: Kymco Agility50
  13. DLP-51-S: Btc Riva
  14. DLR-48-H: Kymco People s
  15. DLR-49-S: Iva Jet 50
  16. DLR-99-X: Piaggio Vespa Primavera
  17. DLS-12-K: Peugeot Speedfight
  18. DLS-12-P: Riese und mueller Cruiser
  19. DLS-14-N: Kymco Agility50
  20. DLS-17-T: Stromer N/a
  21. DLS-22-H: Piaggio Vespa Primavera
  22. DLS-47-G: Agm V641
  23. DLS-59-G: Scomadi Turismo leggera 50
  24. DLS-59-V: Stromer N/a
  25. DLS-80-V: Tym Sxl-50
  26. DLS-98-H: Kymco Like
  27. DLT-61-B: La souris Trendy retro
  28. DLT-67-B: La souris Vespelini S
  29. DLT-69-B: La souris Vespelini
  30. F-439-XB: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.