DLS-52-B DLS-54-B

DLS-53-B: Piaggio N/a

DLS-53-B Op deze pagina vind je alle informatie over DLS–53–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLS-53-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DLS-53-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLS-53-B, DLS–53–B, DLS 53 B (gespeld: Dirk Lodewijk Simon Vijf Drie Bernard)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-06-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLS53B

26-08-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
26-08-2017 Eerste toelating
08-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
26-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
31-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
01-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLS-53-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLS53B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLS 53 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLS53B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLS53B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLS-53-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLS53B uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 53-DL-SB, een zwarte Volkswagen Passat Variant 20v 110 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLS-53-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLS–53–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLS-53-B, een Iva E-go s4 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKS-53-B, een Lynx aps Diavelo bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNS-53-B, een Riese und mueller Roadster bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLR-53-B, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLT-53-B, een Iva Lux50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLS-43-B, een Riya Ry50qt-3 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLS-63-B, een Riya Ry50qt-3 bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DLS-52-B, een Riya Ry50qt-3 bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLS-54-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLS-53-F, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, S en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, S en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in DLS53B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLSB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-08-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DJN-28-Z: Turbho Rl-50
  2. DKS-65-H: Peugeot Speedfight
  3. DKT-62-J: Piaggio N/a
  4. DKV-03-K: Piaggio N/a
  5. DKZ-58-H: Piaggio Vespa Primavera
  6. DLF-96-D: Piaggio N/a
  7. DLG-96-K: Piaggio N/a
  8. DLH-20-F: Piaggio Vespa Sprint
  9. DLJ-02-B: Piaggio N/a
  10. DLK-31-V: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLK-68-V: Piaggio Vespa Sprint
  12. DLP-27-T: Sym Mio 50
  13. DLP-54-V: Btc Old classic
  14. DLP-66-G: Piaggio Vespa Sprint
  15. DLP-91-P: Sym Mio 50
  16. DLR-04-X: Kymco Like
  17. DLR-19-V: Sym Fiddle Ii
  18. DLR-22-X: Agm Vx 50
  19. DLR-30-X: La souris Vespelini
  20. DLR-46-Z: Piaggio N/a
  21. DLR-48-V: Sym Allo
  22. DLR-61-H: Piaggio N/a
  23. DLR-70-L: Derbi N/a
  24. DLS-07-K: Sym Symphony St
  25. DLS-24-K: Kymco People s
  26. DLS-54-H: Bye bike One+
  27. DLS-55-G: Bye bike One+
  28. DLS-73-F: Giant Quick-e
  29. DLS-94-P: Agm Vx 50
  30. DLS-96-J: Sym Fiddle

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.